پوتین هشدار داد: جنگ تنها جایگزین آتش بس قره باغ است

به گزارش گفتمان برتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از الجزیره، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه هشدار داد آنهایی که در جهت اعمال آتش بس در منطقه قره باغ کارشکنی می نمایند، باید بدانند که جنگ تنها جایگزین آتش بس است.

پوتین هشدار داد: جنگ تنها جایگزین آتش بس قره باغ است

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی ویلاهای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

وی ادامه داد: حل و فصل درگیری هایی نظیر قره باغ برای روسیه بسیار مهم است و کوشش می کنیم تا یاری های بشردوستانه مان به نفع هر دو کشور ارمنستان و جمهوری آذربایجان باشد.

این در حالی است که امروز، خبرگزاری رویترز بیان کرد که فرانسه با صدور بیانیه ای، خواهان نظارت بین المللی بر فرایند اجرای آتش بس در منطقه قره باغ کوهستانی شده است.

فرانسوی ها مدعی هستند که ممکن است ترکیه و روسیه برای جلوگیری از نقش آفرینی قدرت های غربی در مذاکرات صلحی که بعدها پیرامون قره باغ برگزار خواهد شد؛ با یکدیگر تبانی نمایند.

فرانسه، آمریکا و روسیه به طور مشترک ریاست کارگروه مینسک را بر عهده دارند که بر تحولات اوراسیا و قفقاز نظارت دارد. اما توافق آتش بس اخیر میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان بر سر مناقشه قره باغ، فقط با وساطت روسیه به دست آمد حال آنکه بعدها مقرر شد میان آنکارا-مسکو هماهنگی هایی در اعمال آتش بس انجام گردد.

این در حالی است که پیشتر، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه هم هشدار داده بود که با کوشش ها برای تغییر مفاد توافق آتش بس مقابله خواهد شد- اشاره ای غیرمستقیم به کارشکنی های فرانسه و آمریکا برای بازگشت آرامش به قره باغ.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1223

به "پوتین هشدار داد: جنگ تنها جایگزین آتش بس قره باغ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین هشدار داد: جنگ تنها جایگزین آتش بس قره باغ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید