وزیر دارایی نو انگلیس: باید تصمیمات دشواری اتخاذ کرد

به گزارش گفتمان برتر، وزیر دارایی انگلیس هشدار داد در پی آشوب های ناشی از بودجه اندک وزیر سابق، در حوزه هزینه ها تصمیمات دشواری باید اتخاذ کرد.

وزیر دارایی نو انگلیس: باید تصمیمات دشواری اتخاذ کرد

جرمی هانت گفت: طی چند هفته گذشته اشتباهاتی انجام شد به همین علت من در این سمت حضور دارم. کاهش اقتصادیات ها در دورانی که ما از همگان می خواستیم فداکاری نمایند، کاری اشتباه بود. بعلاوه عدم حمایت از طرح های اقتصادی با پیش بینی های صورت گرفته از سوی دفتر بودجه اقدامی اشتباه بود. هر دو مسئله مورد آنالیز قرار گرفته اند.

او گفت: کاری که اکنون باید انجام دهیم شامل کوشش برای ایجاد ثبات می گردد. ما باید ثبات را افزایش دهیم که سبب افزایش رشد در بلندمدت می گردد. در زمینه هزینه ها باید تصمیمات سختی اتخاذ گردد. هزینه ها براساس مقداری که مدنظر ما بود افزایش نخواهند یافت.

هانت اضافه نمود: ما قصد داریم از همه بخش های دولتی بخواهیم بهره وری و راندمان بیشتری داشته باشند. بعلاوه قصد نداریم اقتصادیات ها را براساس سرعت مدنظرمان کاهش دهیم و بعضی اقتصادیات ها حتی افزایش خواهند یافت. این یک پیغام سخت است، اما فکر می کنم ما باید با مردم صادق باشیم و اگر می خواهیم افزایش نرخ بهره را همچنان در سطحی پایین نگه داریم، باید سبب اطمینان بخشی به بازار در این باره شویم که می توانیم همه برنامه ها و طرح هایمان را تأمین اقتصادی کنیم.

لازم به ذکر است جرمی هانت روز گذشته از سوی لیز تراس نخست وزیر انگلیس به عنوان وزیر دارایی این کشور منصوب شد. تراس کواسی گوارتنگ را از این سمت اخراج کرد.

خبرنگاران بین الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1401 بروزرسانی: 24 مهر 1401 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 2071

به "وزیر دارایی نو انگلیس: باید تصمیمات دشواری اتخاذ کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر دارایی نو انگلیس: باید تصمیمات دشواری اتخاذ کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید