فدراسیون بسکتبال همچنان پیگیر احقاق حق تیم نوجوانان است

به گزارش گفتمان برتر، به گزارش خبرنگاران، در چند روز گذشته خبری بر روی خروجی سایت فدراسیون جهانی بسکتبال فیبا نهاده شد که حکایت از حذف تیم بسکتبال نوجوانان کشورمان از مسابقات جام جهانی بدون شرکت در مسابقات آسیایی داشت.

فدراسیون بسکتبال همچنان پیگیر احقاق حق تیم نوجوانان است

ماجرا از آن جا شروع شد که با شیوع ویروس کرونا مسابقات قهرمانی آسیا در بیروت لبنان که میدان کسب سهمیه مسابقات جام جهانی بود ابتدا به تعویق افتاد و سپس کنسل شد. در این میان فیبا در اقدامی عجیب و با استدلال نبود وقت تصمیم گرفت بر اساس رنکینگ در آسیا و اقیانوسیه تیم های این قاره را راهی مسابقات جام جهانی کند که همین موضوع باعث حذف تیم بسکتبال نوجوانان کشورمان از جام جهانی بلغارستان شد.

فدراسیون بسکتبال اما پس از دریافت ایمیل از سوی فیبا که خبر از لغو مسابقات قهرمانی آسیا و محروم شدن نوجوانان ایران از جام جهانی را می داد، مراتب اعتراض خود را طی نامه ای به فیبا آسیا ارسال و مجدد آمادگی خود را برای میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا را بیان کرد. ضمن این که نامه دیگری از سوی کمیته ملی المپیک کشورمان به فیبا و IOC (کمیته بین المللی المپیک) ارسال شد.

فدراسیون بسکتبال با انتشار این مطالب تاکید نموده که اعتراض خود را تا زمان کسب نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

پیش از این نیز خبرنگاراندر گزارشی با عنوان تمام اقدامات فدراسیون بسکتبال برای اعتراض به غیبت در جام جهانی به اقدامات اجرا شده در این زمینه اشاره نموده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 793

به "فدراسیون بسکتبال همچنان پیگیر احقاق حق تیم نوجوانان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون بسکتبال همچنان پیگیر احقاق حق تیم نوجوانان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید