پیشنهادات لیگ فزونی جذاب نبود، برای قهرمانی اروپا کوشش می کنم

به گزارش گفتمان برتر، پیغام قبادی با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: چند ماهی است که در ایران تمرینات خود را پیگیری می کنم و به دلیل شیوع ویروس کرونا شرایط بازگشت به آذربایجان فراهم نشد. در صورتی که مرزها باز گردد در اولین فرصت برای حضور در تمرینات تیم ملی راهی باکو می شوم.

پیشنهادات لیگ فزونی جذاب نبود، برای قهرمانی اروپا کوشش می کنم

با ما سفر کنید و با قیمت تورهای اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

وی در مورد حضور در لیگ برتر تکواندو هم گفت: چندان راغب به حضور در لیگ برتر نبودم، این درست که بعد از چند ماه تمرین باید به میدان مسابقات بازگشت، ولی با یک آسیب دیدگی مسائل دو برابر می شد. البته از سوی واسطه های چند تیم تماس گرفتند. ولی صحبت ها در همان مراحل مقدماتی باقی ماند. پیشنهاداتی که ارائه شد خیلی پایین بود و پیشنهاد من هم برای آنها جذاب نبود و پا پیش نگذاشتند.

ملی پوش ایرانی تکواندو آذربایجان ادامه داد: مسابقات قهرمانی اروپا را پیش رو داریم و من چون سهمیه حضور در این رقابتها را با کسب مدال طلای مسابقات جام پادشاهی سوئد بدست آوردم، در این رقابتها با تیم ملی راهی بلغارستان خواهم شد. مسابقات فروردین ماه است و امیدوارم هر چه سریع تر مشکل قرنطینه برطرف گردد تا بتوانیم به اردوی تیم ملی در باکو اضافه شویم.

قبادی در مورد حضور در المپیک گفت: رقابتهای کسب سهمیه المپیک یک ماه بعد از قهرمانی اروپاست و من در وزن 80+ کیلوگرم تابع نظر استاد مهماندوست در مورد حضور در مسابقات انتخابی المپیک هستم. کلیه مسائل تحت برنامه ریزی سرمربی انجام می گردد و ما هم وظیفه داریم فقط تمرین کنیم و با برنامه ایشان پیش برویم.

وی در خاتمه گفت: در مدت زمانی که در ایران حضور دارم با سرمربی تیم ملی در ارتباط هستم، کارهای فنی که نمی توان انجام داد ولی برنامه های بدنسازی را با ایشان هماهنگ می کردم و طبق برنامه وی پیش می رفتیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1328

به "پیشنهادات لیگ فزونی جذاب نبود، برای قهرمانی اروپا کوشش می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهادات لیگ فزونی جذاب نبود، برای قهرمانی اروپا کوشش می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید