کرونا مانع از همراهی مربی ایرانی کاراته روسیه در باکو شد

به گزارش گفتمان برتر، به گزارش خبرنگاران، رقابتهای کاراته قهرمانی اروپا ششم فروردین ماه به میزبانی آذربایجان در باکو برگزار خواهد شد و تیم ملی کاراته روسیه بدون حسین روحانی سرمربی ایرانی خود راهی باکو خواهد شد.

کرونا مانع از همراهی مربی ایرانی کاراته روسیه در باکو شد

وی که بعد از رقابتهای کاراته وان سالزبورگ هم اجازه ورود به مسکو را پیدا نکرده بود در این رابطه به خبرنگاران گفت: خدا را شکر با همکاری خوب رئیس فدراسیون کاراته روسیه هماهنگی لازم برای همراهی تیم در مسابقات قهرمانی اروپا صورت گرفت، ولی به دلیل قوانین کشور میزبان در مورد مبارزه با شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از ورود اتباع کشورهایی که درگیر این بیماری هستند، با حضور من مخالفت شد.

روحانی در مورد مسابقات مادرید هم گفت: این مسابقات نه تنها برای روسیه که برای همه کشورها مهم است، آخرین رقابتهای کسب امتیاز برای ورودی المپیک است و طبق هماهنگی های انجام شده، اعضای تیم بعد از مسابقات باکو به استونی می آیند تا تمرینات را برای حضور در کاراته وان مادرید و بعد از مسابقات نهایی کسب سهمیه در پاریس پیگیری کنیم.

سرگروه سابق تیم ملی کاراته کشورمان در سرانجام گفت: شرایط خاصی در تمام جهان بوجود آمده است، بیش از یکصد کشور جهان با آن درگیر هستند، امیدوارم مردم عزیز ایران اسلامی از گزند این بیماری در امان باشند تا هر چه زودتر شاهد ریشه کن شدن آن باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 801

به "کرونا مانع از همراهی مربی ایرانی کاراته روسیه در باکو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا مانع از همراهی مربی ایرانی کاراته روسیه در باکو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید