سه غذای فوری مورد علاقه خانم ها

به گزارش گفتمان برتر، یکی از مواردی که خانم های خانه دار خیلی از آن استقبال می نمایند این است که بدانند برای ناهار یا شام خود قرار است چه غذایی آماده نمایند.

سه غذای فوری مورد علاقه خانم ها

یکی از معضلات همیشگی خانم ها و یا حتی آقایونی که آشپزی می نمایند این است که ناهار چی بخوریم. یکی از یاری های همیشگی به شما این است که حداقل از صبح یا روز قبل بدانید می خواهید چه غذایی آماده کنید. در این صورت کمی کارهایتان سریع تر پیش می رود و به کارهای عقب افتاده خود می رسید. با خبرنگاران همراه باشید تا غذای فوری برای ناهار امروز را با هم ببینیم.

کباب تابه ای مرغ

کباب تابه ای مرغ یکی از انواع کباب های خوشمزه و پرطرفدار ایرانی است که با دستورها و مواد متنوعی طبخ می شود. این کباب خوشمزه یک غذای فوری است که علاوه بر اینکه طعم بسیار خوبی دارد، خیلی سریع آماده می شود و احتیاج به وقت زیادی ندارد. این کباب خوشمزه را می توانیم به صورت ساده درست کنیم، یا اینکه از مواد و سبزیجات دلخواه خود در تهیه آن استفاده نماییم. مثلا در بعضی دستورها می توانیم اندازه مرغ را کمتر کنیم و به جای آن از مواد غذایی مثل سویا یا سیب زمینی استفاده کنیم تا کباب تابه ای مرغ مالی تری داشته باشیم.

نودل مرغ و قارچ

نودل مرغ و قارچ غذایی سریع و ساده و مناسب برای مواقعی است که زمان کافی برای آشپزی ندارید و می خواهید یک غذای خوشمزه درست کنید. مواد اصلی مورد احتیاج در تهیه این غذا مرغ، قارچ و نودالیت است که با سس سویا و ادویه جات مخصوصی مزه دار می شوند.

دمپختک با نیمرو

دمپختک، شکل ابتدایی چلو و پلو است که به واسطه داشتن حبوبات غذایی کامل محسوب می شود. این غذا که بیشتر در تهران و شهر های مرکزی مرسوم است با انواع حبوبات مانند باقلا، ماش، عدس و لوبیا درست می شود و همراه با سالاد شیرازی یا ترشی به عنوان یک ناهار یا شام دلچسب سرو می شود. اگر می خواهید با طرز تهیه دمپختک با نیمرو آشنا شوید، مطلب آن را در خبرنگاران بخوانید.

پیشنهاد مطالعه: سه غذای فوری برای ناهار امروز را شرح دادیم. برای تماشا مطالب بیشتر از آشپزی، 5 غذای مقرون به صرفه، ساده و خوشمزه را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 27 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 2058

به "سه غذای فوری مورد علاقه خانم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه غذای فوری مورد علاقه خانم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید