تور ایتالیا ارزان: رستوران های اصفهان ؛ از سفره خانه شیدرخ تا رستوران ایتالیایی زاوا

به گزارش گفتمان برتر، اصفهان به عنوان یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری ایران و دنیا، دارای انواع رستوران های ایرانی و فرنگی است. این مقاله سعی دارد تا شما را به طور مختصر با این مکان ها آشنا کند.

تور ایتالیا ارزان: رستوران های اصفهان ؛ از سفره خانه شیدرخ تا رستوران ایتالیایی زاوا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

اصفهان هر سال میزبان گردشگران بسیاری است و رستوران های زیادی نیز برای پذیرایی از آن ها و مردم محلی خود دارد. در این مقاله بهترین رستوران های این شهر را به شما معرفی می کنیم تا از میان گزینه های متعدد انتخاب راحت تری داشته باشید.

برای سفر به اصفهان در ایام نوروز ، خبرنگاران که مقاصد مختلفی از شهرهای ایران و خارجی را برای تور نوروز معرفی نموده است می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. در سفرتان به اصفهان، رستوران گردی های این شهر تاریخی را از دست ندهید. تجربه لذت بخش طعم های متنوع در نصف دنیا، یکی از هیجان انگیزترین قسمت های گردش در این شهر تاریخ و اصالت است.

نباید فراموش کنید که خبرنگاران علاوه بر معرفی جاذبه های گردشگری مقاصد داخلی و خارجی و معرفی رستوران ها و راهنمای سفر، به معرفی بهترین تورهای مسافرتی نیز پرداخته است. اگر تمایل دارید که سفری برنامه ریزی شده و راحت را به اصفهان یا هر مقصد دیگری داشته باشید، می توانید تور اصفهان را در خبرنگاران به سادگی جستجو کنید، از میان فهرست تورهای ده ها آژانس معتبر، بهترین تورها را مشاهده و قیمت آن ها را مقایسه و در نهایت ارزان ترین آفر به مقصد مورد نظرتان را انتخاب و بخرید.

رستوران جم نشین

از ویژگی های رستوران جم نشین غذاهای عالی، فضای آرام و پرسنل خون گرم است. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی نظیر کباب و خورشت به چشم می خورد. رستوران مذکور به شیوه کاملاً سنتی طراحی و تزئین شده است و گردشگران می توانند در محیطی سنتی غذای خود را نوش جان نمایند. ضمناً قیمت غذاها با توجه به کیفیت بالایی که دارند بسیار ارزان است.

این رستوران حدود 180 نفر ظرفیت دارد و برای قرارهای دو نفره، مراسم های خانوادگی و قرارهای کاری مناسب به نظر می رسد. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ، دستگاه پوز، پیک رایگان و غیره اشاره نمود.

ساعت کاری: همه روزه از 12 بامداد تا 4 بعد از ظهر و از 6 بعد ازظهر تا 12 بامداد. پنجشنبه ها 24 ساعت باز است.

تلفن: 03136540869

آدرس: اتوبان دستجردی، نرسیده به بهارستان

رستوران هرمس

مجموعه رستوران های هرمس شعبه اول خود را در سال 1390 افتتاح کرد که با استقبال گرم مردم روبه رو شد. اینترنت رایگان و موسیقی ضبط شده از امکانات این رستوران به شمار می رود و از منوی غذاهای آن می توان لازانیا، ساندویچ رست بیف، سالاد مرغ کاری، پیتزا فیلادلفیا، پیتزا مخصوص هرمس، پیتزا کاپریچیوسا، پیتزا وگی تاله، پیتزا هاوایی، پیتزا بوقلمون، برگر مخصوص، چیکن برگر، ساندویچ بوقلمون دودی، چیکن پاستا، پاستا پنه، پاستا هرمس، غذاهای پرسی نظیر شیش کباب گوشت با استخوان، استیک ها، پیش غذاها، سالادها، شیک ها، اسموتی ها، دسرها، آب میوه ها، قهوه ها و دمنوش ها را سفارش داد.

پس از افتتاح مجموعه اصفهان سیتی سنتر، رستوران هرمس شرایط را برای توسعه کار مناسب دید و در نوروز سال 1394 پیروز به افتتاح دومین شعبه خود شد. سپس در مهر ماه 1394 با برپایی یک کافه حرفه ای در مجموعه زمین های تنیس پرواز اصفهان و اسپانسرینگ اصلی مسابقات تنیس مسترز ایران (16 نفر برتر رنکینگ ایران) با نام جام هرمس که فینال آن به وسیله شبکه ورزش به طور مستقیم پخش شد، برای اولین بار اشتیاق خود به واردشدن در عرصه صنعت قهوه و کافه را نشان داد.

در تیر ماه سال 1395 مجموعه هرمس اولین بورو بار تخصصی خود را باز هم در مجموعه اصفهان سیتی سنتر افتتاح کرد. این کافه با شکل و شمایلی متفاوت در دکور و نیز در سرویس دهی و تسلط بر امر قهوه، به خصوص قهوه های دمی و بالابردن سطح فرهنگ قهوه در اصفهان کار خود را شروع کرد.

در نهایت گروه هرمس دومین شعبه بورو بار خود را در اسفند 1395 در خیابان میر، ابتدای خیابان مصلی افتتاح کرد که با برخورداری از منوی کامل شامل صبحانه، سالاد، پاستا و ساندویچ سعی در جلب نظر طیف گسترده ای از مخاطبین خود داشته است و مانند همیشه به صورت تخصصی فعالیت خود را در امر قهوه ادامه می دهد.

گروه هرمس جهت ارتقای کیفیت محصولاتش اقدام به فراوری تجهیزات قهوه با همکاری شرکت های بزرگ بین المللی نموده است. عزیزانی که علاقه مند به تهیه این محصولات همانند انواع فنجان قهوه، ماگ بیرون بر و انواع قهوه در بسته های اختصاصی هستند می توانند با مراجعه به شعبه هرمس محصول مورد نظرشان را سفارش دهند.

تلفن شعبه اول: 03135555555

آدرس شعبه اول: نظر شرقی، کوچه کلیسای وانک

ساعت کاری: 8:30 تا 23:30

آدرس شعبه دوم: اصفهان- سیتی سنتر

آدرس شعبه سوم: اصفهان- خیابان مصلی

وب سایت: hermescafe.ir

رستوران شب نشین

رستوران شب نشین اصفهان با برخورداری از ویژگی های منحصربه فرد و استثنایی، به عنوان یکی از معروف ترین و محبوب ترین باغ رستوران های این شهر شناخته می گردد و همه روزه در فضایی شاد و صمیمی پذیرای مشتریان خود است. این رستوران در سال 1390 هجری شمسی در محوطه سرسبز و خوش آب و هوایی احداث شد و با سرو غذاهای باکیفیت و خوشمزه در دو وعده ناهار و شام از مراجعه نمایندگان پذیرایی می نماید. رستوران شب نشین حدود 600 ظرفیت دارد و حتی افراد می توانند از فضای بزرگ و زیبای این رستوران برای برگزاری جشن ها و مراسم خود استفاده نمایند. بعلاوه پخش موسیقی زنده فضایی دلپذیر در این رستوران به وجود می آورد که لذت غذاخوردن را دوچندان می نماید.

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، دریایی و بومی با کیفیت مطلوب به وسیله آشپزان ماهر طبخ می گردد و با تزئینی شیک و زیبا در اختیار مهمانان قرار می گیرد. یکی دیگر از ویژگی های بسیار مجذوب کنندهی که در رستوران شب نشین وجود دارد، این است که مهمانان می توانند یادداشتی از خود به یادگار بگذارند.

رستوران مذکور شامل دو بخش داخلی و بیرونی است که افراد بر اساس سلیقه خود می توانند نسبت به رزرو میز در هر بخش اقدام نمایند. در محوطه بیرونی رستوران شب نشین، کلبه و آلاچیق های متعددی به سبک معماری چینی ساخته شده که تداعی گر قصرهای چینی بوده و این مجموعه را به یک رستوران منحصربه فرد در اصفهان تبدیل نموده است. داخل تمامی آلاچیق های رستوران فرش شده و بالتشک هایی دورتادور آن چیده شده اند. بعلاوه در مرکز آن ها یک میز شیشه ای با ارتفاع بسیار کوتاه قرار داده اند که مشتریان پس از رسیدن سفارش هایشان، از این میز برای خوردن غذا استفاده نمایند.

علاوه بر این، ورودی این رستوران نیز برای هم خوانی با طراحی فضای باز آن شبیه یک کلبه بزرگ چینی ساخته شده است و به وسیله مشعل های مصنوعی، دو مجسمه شیر و نور پردازی های زیبا تزیین شده اند. در کنار این آلاچیق ها، آب نمای زیبایی واقع شده است که در فصل تابستان باعث ایجاد آب و هوایی دلچسب می گردد و غذاخوردن در این فضای مملو از درخت های سر به فلک کشیده را لذت بخش تر می نماید.

با تمام ویژگی های مجذوب کنندهی که فضای بیرونی رستوران دارد، بسیاری از مردم ترجیح می دهد در یک فضای مسقف و بسته و روی میز و جایگاه های استاندارد، غذای خود را در محوطه داخلی رستوران شب نشین میل نمایند.

از جمله غذاهایی که در منوی باغ رستوران شب نشین وجود دارد می توان به خوراک ماهی قزل آلا، سینی مخصوص 3 نفره شب نشین، جوجه چینی با سس تاتار، باقالی پلو با گوشت گردن، کباب شیشلیک، جوجه کباب ران مخصوص، سینی مخصوص 6 نفره شب نشین، فیله کباب سالمون با سس رمولاد، کباب باغی بلدرچین، کباب فیله پیچ، باقالا پلو با ماهی شوریده مخصوص و غیره اشاره نمود. خورشت ماست اصفهانی این رستوران بسیار معروف است و به همین دلیل سفارش آن به عنوان پیش غذا را حتماً در برنامه خود قرار دهید. بعلاوه یکی از مجذوب کننده ترین بخش های این رستوران سالاد بار آن است که با انواع سالادهای رنگارنگ و خوشمزه نظر افراد را به خود جلب می نماید.

از امکانات این رستوران می توان به اجرای موسیقی زنده، اینترنت پر سرعت رایگان، سیستم تهویه مطبوع هوا، امکان رزرو میز و دستگاه کارتخوان اشاره نمود. ضمناً از آن جا که رستوران شب نشین در منطقه شلوغ و پر ترددی واقع شده است، مدیریت رستوران برای رفاه مهمانان پارکینگ اختصاصی تعبیه نموده است.

ساعت کار رستوران: ساعت 11:30 ظهر تا ساعت 16:30 و از ساعت 19 تا 12 شب

تلفن: 031333933633 و 03133393634

آدرس: اصفهان، بلوار آتشگاه، بعد از کوه آتشگاه

وب سایت: www.shabneshin-esfahan.com

رستوران گردان هتل آسمان

رستوران گردان هتل آسمان در طبقه آخر هتل و به صورت گردان است که تجربه ای به یادماندنی را در فکر شما به جا خواهد گذاشت. انواع غذاهای مطبوع ایرانی و فرنگی با بهترین سرویس دهی در اختیار مهمانان قرار می گیرد و مهمانان عزیز می توانند در کنار منظره زیبای زاینده رود اصفهان و با نظاره آسمان پر ستاره شب غذایی خاطره انگیز میل نمایند. اگر در سفر به اصفهان این رستوران را انتخاب کردید، سالاد بار و استیک رستوران گردان آسمان را در منوی غذایی خود نباید فراموش کنید. در فهرست غذاهای آن کباب کوبیده مخصوص آسمان، شیشلیک مخصوص آسمان، استیک مخصوص آسمان، جوجه چینی با سس تارتار، غذاهای ویژه نظیر سینی مخصوص آسمان برای 6 نفر و سینی رویال برای چهار نفر، غذاهای دریایی مثل شنیسل میگو با سس تارتار، نوشیدنی ها، خوراک ها نظیر خوراک کباب اعیانی و خوراک کباب وزیری و تنوع زیادی از پیش غذاها به چشم می خورد.

فست فود آسمان واقع در طبقه دوم هتل آسمان با سرو انواع کنتاکی، پیتزاها، ساندویچ های سرد و گرم، سالادها و نوشیدنی ها، شادی صرف یک غذای لذیذ را برای شما به ارمغان می آورد.

تلفن رستوران: 03132354141

آدرس: خیابان مطهری، روبه روی پل فلزی.

رستوران خوانسالار

رستوران خوانسالار در سال 1350 در خیابان چهارباغ اصفهان افتتاح شد و به لطف فضای سنتی و دل انگیز و نوای موسیقی، فرهنگ غنی ایران را پیشکش مهمانان می نماید. تنوع غذا، کیفیت و قیمت مناسب از ویژگی های این رستوران به شمار می رود. در منوی این رستوران غذاهایی نظیر سوپ، میگو، ماهی، انواع کباب، انواع جوجه، انواع خورشت و چلوکباب به چشم می خورد. از امکانات این رستوران می توان به تحویل رایگان در محل، فضای پارک مناسب، دستگاه پوز، رزرو تلفنی و سالادبار اشاره نمود.

ساعت کار رستوران: 12 ظهر تا 24 شب

تلفن:03136660604

آدرس: چهارباغ بالا، روبه روی تعاونی برق منطقه ای.

رستوران سیب

رستوران سیب با قرارگرفتن بین منار جنبان و کوه آتشگاه توانسته است توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کند. بنابراین اگر به اصفهان سفر نموده اید و در پی یک رستوران سلف سرویس خوب می شد، می توانید سلف سرویس سیب اصفهان را انتخاب کنید که به عنوان یکی از با سابقه ترین سلف سرویس های اصفهان شناخته می گردد و منوی غذا، دسر و اردور ایرانی و فرنگی وسوسه انگیز و خوشمزه ای دارد. علاوه بر غذاهای متنوع، با نوشیدنی های گرم و سرد پذیرای مهمانان است، به طوری که به تنهایی فقط 40 نوشیدنی سرد در منوی آن به چشم می خورد.

در این رستوران برای صرف انواع غذا به هر مقدار که میل دارید، تنها یک بار پول پرداخت می کنید. ویژگی جالب این رستوران این است که باغ کوچک و زیبایی دارد و مهمانان می توانند بعد از صرف غذا، لحظات لذت بخش بیشتری را به بهانه نوشیدن یک فنجان چایی داغ کنار یکدیگر سپری نمایند. ضمناً این رستوران به فکر خانواده هایی که بچه کوچک دارند نیز بوده است و جایگاه کودک را دراختیار آن ها قرار می دهد. چنانچه مهمان ویژه دارید، می توانید از قسمت VIP این رستوران بهره ببرید. فضایی دلنشین و زیبای کوهستانی، کارکنان مجرب، پارکینگ، اینترنت رایگان، اتاق VIP جهت تولد و مراسم ها با رزرو قبلی از امکانات این رستوران به شمار می رود.

ساعت کاری رستوران: از ساعت 11 تا 15:30 و از 20 تا 12 شب

تلفن: 03133770705

آدرس: انتهای خیابان آتشگاه

رستوران شاندیز صفه

رستوران زاگرس در پارک کوهستانی صفه و بالای کوه واقع شده است و منظره زیبایی که از اصفهان دیده می گردد، لذت صرف غذا را چندین برابر می نماید. محیط زیبا، هوای پاک و غذاهای خوشمزه و متنوع باعث شده است مسافران ایرانی و خارجی زیادی در طول روز به این رستوران مراجعه نمایند. شما می توانید برای صرف صبحانه، ناهار، عصرانه و شام به این رستوران مراجعه کنید و از انواع غذاهای لذیذ آن لذت ببرید. هرچند بهترین غذایی که می توانید در این رستوران انتخاب کنید، چلوکباب مخصوص زاگرس است که هواداران زیادی دارد.

آخرین بروز رسانی: این رستوران که قبلا با نام زاگرس شناخته شده بود، به شاندیز صفه اصفهان تبدیل شده است.

ساعت کاری رستوران: از 12 تا 16 و از 19:30 تا 12 شب

تلفن: 03195018830

شماره رزرو: 09134065425

آدرس: پارک کوهستانی صفه

وب سایت رستوران: http://www.shandiz-sofe.com

رستوران باستانی

رستوران باستانی یک سفره خانه بسیار زیبا با فضایی دلچسب است که در ضلع جنوبی میدان نقش دنیا و نزدیک به مسجد شاه واقع شده است و در آن انواع غذاهای سنتی شامل غذاهای دریایی، خورشت ها و خوراک ها سرو می گردد. در و دیوار این رستوران با هنر آینه کاری و کاشی کاری خاص اصفهانی ها پر شده است، نقاشی های رنگارنگ، حوض کوچکی در کنار رستوران، فواره هایی که آب را به این سو و آن سو پخش می نمایند و تخت هایی که در گوشه وکنار رستوران به چشم می خورد، از ویژگی های این سفره خانه به شمار می فرایند.

این رستوران سنتی، فضای داخلی بسیار زیبایی دارد و مهمانان می توانند جایگاه یا تخت را برای نشستن انتخاب نمایند.

تلفن:03132200374

ساعت کاری: 10 صبح تا 11 شب

آدرس: میدان امام، جنب مسجد امام، پلاک 15

رستوران خوان گستر

خوان گستر نام مجموعه رستوران های پیروزی است که چندین شعبه در شهر اصفهان دارد. یکی از شعبه های این رستوران در اصفهان سیتی سنتر و شعبه دیگر که شاید محبوبیت بیشتری هم داشته باشد در هتل جلفا و منطقه ارمنی نشین اصفهان قرار گرفته است. این رستوران یکی از بهترین رستوران های اصفهان محسوب می گردد و با دکوراسیون شیک و مجلل، فضای تمیز و دلپذیر، سرویس دهی عالی و غذاهای خوشمزه و لذیذ ایرانی مشتریان زیادی پیدا نموده است.

در منوی رستوران خوان گستر جلفا غذاهای متنوعی نظیر چلوکباب ها مثل چلوکباب سلطانی 60 سانتی (جهت 3 نفر) و چلوکباب کوبیده رویال و ماهی کبابی سالمون نروژی، منوی ویژه رستوران خوان گستر مثل آلبالو پلو با مرغ و چلوخورشت جوجه بادمجان با غوره، انواع خوراک ها مثل کرانچی مرغ و ماهی خوان گستر، پلوها نظیر باقلاپلو با ماهی شوریده و ته چین با گوشت، نوشیدنی ها، دسرها و پیش غذاها سرو می گردد.

در منوی رستوران خوان گستر سیتی سنتر، پیش غذاها، دسرها، منوی ویژه رستوران خوان گستر، خوراک های اصلی نظیر چلوکباب سلطانی و کوبیده، خوراک های کبابی مثل جوجه کباب سینه بی استخوان و میکس کباب، شنیتسل مرغ و استیک خوان گستر و نوشیدنی ها به چشم می خورد.

در بین تمام غذاهای رستوران، چلوکباب کوبیده زبانزد خاص وعام است که باید امتحان کنید. بخشی از این رستوران به صورت سلف سرویسی است و انواع سالادها و غذاهای گیاهی را به گیاه خواران و افراد عاشق غذاهای غیرگوشتی ارائه می نماید. فضای راحت، کیفیت بالا مواد اولیه و ارائه خدمات پنج ستاره منطبق با استانداردهای دنیای رمز پیروزیت و سابقه خوب این برند محسوب می گردد.

درباره تاریخچه این رستوران باید بدانید که احمد باقری یکی از پیروز ترین رستوران های اصفهان را با نام رستوران خوان گستر در سال 1375 در خیابان کلیسای وانک اصفهان افتتاح و تابلوهای نقاشی اساتید بزرگ موسیقی ایران از جمله غلامحسین بنان، فرهنگ شریف، حبیب الله بدیعی و احمد شاملو را به پاس قدردانی از هنر ارزشمندشان در این رستوران نصب کرد. از مزیت های رقابتی این رستوران، میز اردواریه خوان گستر، غذاهای اصیل باکیفیت ایرانی و فضای دلنشین آن است. احمد باقری در سال 1393 مجلل ترین رستوران پنج ستاره تاریخ اصفهان را با هدف قدردانی از نسل طلایی اساتید موسیقی و هنر کشور و برآورده کردن عشق دیرینه خود به هنر ایران در سیتی سنتر تأسیس کرد.

آدرس شعبه اصلی رستوران 5 ستاره خوان گستر: بزرگ راه شهید دستجردی، سیتی سنتر، طبقه سوم

تلفن: 03136550025

آدرس شعبه دوم رستوران خوان گستر (جلفا): خیابان کلیسای وانک، جنب کلیسای وانک

تلفن: 03136278989

وب سایت: khangostar.com

رستوران شهرزاد

رستوران شهرزاد با تزیینات و نقاشی های سنتی از قدیمی ترین، زیباترین و با کیفیت ترین رستوران های اصفهان به شمار می آید که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می نماید. یکی از ویژگی های خاص این رستوران، برنامه قلب سالم است که غذاهای بدون روغن را که برای پدربزرگ ها و مادربزرگ ها مناسب است، طبخ می نماید. این رستوران غذاهای خوب و منوی نسبتاً کاملی از پیش غذاها تا غذاهای اصلی ایرانی و فرنگی و دریایی و دسر دارد که بعضی از آن ها عبارت اند از ته چین مرغ، کباب کوبیده، خوشت ماست مخصوص شهرزاد، جوجه کباب مخصوص، استیک و شنیسل گوشت.

نام رستوران شهرزاد برای هر اصفهانی اصیلی آشنا است. رستورانی که فرهنگ و هنر و سنت و تاریخ را یک جا جمع نموده و از سال 1346 تا به امروز، خاطره های خوشی را برای اهالی اصفهان و گردشگران رقم زده است. در واقع این رستوران از سال 1346 به وسیله مرحوم فرودستانی تأسیس شد و اساتیدی مانند مرحوم چایچی، مرآتیان و رشتیان با هنر استثنایی، اثری ماندگار را به جای گذاشتند که باعث شده است، رستوران شهرزاد نه فقط به عنوان یک رستوران بلکه نمایشگاهی از هنر ایرانی محسوب می گردد.

سالن اصلی رستوران به طور معمول پذیرای مهمانان محترم است و سالن شماره دو رستوران با ظرفیت 120 نفر به برگزاری مراسم ها و مهمانی ها اختصاص دارد. بیرون بر، امکان حمل و ارائه غذا به صورت سفارش تلفنی و امکان ارائه غذا جهت مراسم و مهمانی ها در خارج از رستوران از امکانات رستوران شهرزاد به شمار میرود.

این رستوران در موقعیت خوب و مناسبی واقع شده است، چراکه در چهارباغ عباسی و نزدیک به جاذبه های مشهوری مثل پل خواجو، زاینده رود و هتل عباسی واقع شده است.

ساعت کاری رستوران: از ساعت 11:30 صبح به صورت یک سره تا 10:30 شب

تلفن: 03132204490

آدرس: خیابان چهارباغ عباسی، خیابان عباس آباد.

وب سایت: www.shahrzad-restaurant.com

رستوران طهران (ارگ)

رستوران طهران یا ارگ دارای سه بخش سنتی، کلاسیک و مخصوص (VIP) است. شما می توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، سنتی، انواع نوشیدنی ها، سالاد، میوه و بسیاری چیزهای دیگر را سفارش دهید. از دیگر ویژگی های این رستوران می توان به وای فای (wi-fi)، اکس باکس 360، نوشیدنی های طبیعی، تنقلات، میوه های تازه فصل، 25 نوع سالاد تمام سلف سرویس، ترشیجات، انواع دسر، کافی شاپ و باربیکیو اشاره نمود.

فضای سنتی این مجموعه به لطف شومینه هایی که به سبک قدیمی ساخته شده اند و تخت های سنتی، لذت غذاخوردن را دوچندان می نمایند. در منوی این رستوران می توان میرزا قاسمی، خوراک بادمجان، کوفته کردی، کوفته قیمه، مرغابی با سس پرتقال، باقالی پلو، زرشک پلو با مرغ، لازانیا، کوبیده گوسفندی، کبک، قفقازی با گوشت گوساله، میگو و... سفارش داد.

قانون جالبی در این رستوران وجود دارد که اگر غذایی باقی بماند باید 10,000 تومان جریمه بپردازید و دلیل آن صرفه جویی اعلام شده است. جای پارک زیادی نیز در این محل به چشم می خورد.

تلفن:03133564317

آدرس: جاده نجف آباد، بعد از سه راه درچه، جنب تالار اشراف.

فود کورت سیتی سنتر

سیتی سنتر اصفهان داررای دو فوت کورت یا صحن خوراک (فودکورت یا صحن خوراک مجموعه ای از کافه ها و رستوران های درون مراکز خرید، فرودگاه ها و ساختمان های بزرگ دیگر است که در کنار هم قرار گرفته و اغلب فست فود سرو می نمایند) است که یکی در طبقه دوم، و دیگری بین سینماها و فضای بازی واقع شده است. رستوران ها و کافه های این صحن ها از رستوران های ایرانی، ایتالیایی و کافی شاپ های زنجیره ای تشکیل شده اند.

تلفن:03136516830

ساعت کاری: 11:30 صبح تا 11:30 شب

آدرس: اتوبان شهید دستجردی، روبه روی ورودی جنوبی سپاهان شهر.

رستوران ایتالیایی زاوا

در خیابان شیخ صدوقی اصفهان، رستورانی وجود دارد که طعم و بوی خوش غذاهای ایتالیایی آن در شهر مشهور است. رستوران ایتالیایی زاوا یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که شیفته مزه خوب غذاهای ایتالیایی هستند و در سفر هم از تجربه این طعم لذت می برند. این رستوران به شکلی زیبا طراحی شده است و دکوراسیون خاص و آرامش بخش آن، لذت غذاها را چند برابر می نماید. اگر در طول سفرتان، هوس خوردن غذای ایتالیایی به سرتان زد، حتماً رفتن به زاوا را در فهرست رستوران گری خود قرار دهید و نباید فراموش کنید که پاستا و لازانیای معروف آن را امتحان کنید.

در منوی این رستوران ایتالیایی غذاهایی نظیر پیتزا زاوا، پیتزا گوشت، پیتزا سبزیجات، فتوچینی با گوشت فیله، ریگاتونی بادمجان، لازانیا، اسپاگتی بلونز، استیک بوقلمون، استیک گوشت، ساندویچ رست بیف، ساندویچ چیزبرگر، مرغ کبابی، بشقاب میگو گریل شده، خوراک زبان، پیش غذاها، نوشیدنی ها و سالادها مشاهده می گردد.

تلفن:03136701000

ساعت کاری: از 12:30 ظهر تا 23:45

آدرس: خیابان شهید صدوق جنوبی، کوچه پرواز.

رستوران سنتی آشتی

فضای آرام و سنتی این رستوران آشتی، در کنار غذاهای سنتی و باکیفیت و خوشمزه ایرانی، لحظات نابی را برای خانواده ها به ارمغان می آورد. فضای سنتی اصفهان قدیم، لذت غذاهای سنتی با طعم خانگی، موسیقی دلنشین سنتی اصفهان به جز ایام سوگواری، قرار داشتن آلبوم عکس های اصفهان قدیم و کتاب نفیس حافظ روی میزها و وجود موزه کوچکی از اصفهان قدیم، ظرفیت پذیرایی 120 نفر با دو محیط متفاوت و مجذوب کننده، چهار آلاچیق سنتی و قدیمی با ظرفیت هر یک 10 نفر، جای پارک مناسب در حوالی رستوران از مزایای این رستوران به شمار می رود. ضمناً رستوران آشتی در چند قدمی پل خواجو واقع شده است.

غذاهای سنتی نظیر بادمجان شکم پر، کوفته، دیزی مخصوص آشتی، دلمه، مجمع کبابی آشتی، کباب حسینی، غذاهای دریایی، خوراک های کبابی، پیش غذا و نوشیدنی در منوی این رستوران به چشم می خورد.

تلفن: 09186426092

آدرس: خیابان فیض، تقاطع خیابان ارباب.

رستوران دادا

رستوران دادا در واقع یک بیرون بر است که انواع غذاهای ایرانی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. چلو خورشت قورمه سبزی مخصوص و زرشک پلو از پرطرفدارترین غذاهای این رستوران هستند. مشتریان می توانند غذاهای ایرانی نظیر چلو کباب کوبیده مخصوص، چلو جوجه کباب مخصوص، بادمجان شکم پر، کتلت مخصوص، مرصع پلو، لازانیا، سمبوسه سیب زمینی جعفری و سالاد الویه، سالادها و نوشیدنی ها را از منوی این رستوران سفارش دهند.

تلفن: 03132300260

آدرس: خیابان خواجه عمید.

رستوران آرا خوان

رستوران آراخوان، رستورانی سنتی مناسب برگزاری جشن ها و مهمانی های کوچک، شام یا ناهار خانوادگی، پذیرایی از مهمانان خارجی یا ویژه، جلسه رسمی یا کاری محسوب می گردد. این رستوران شامل دو بخش سنتی و مدرن در دو طبقه است. فضای داخلی این رستوران تزیینات آینه کاری و گچبری دارد که حال وهوای آن را سنتی تر نموده است. طبقه همکف یا رستوران کلاسیک به انواع غذاهای فرنگی، طبقه اول یا تریا به سرو نوشیدنی های سرد و گرم و بستنی و ساندویچ و طبقه دوم یا رستوران سنتی تابستانه به انواع غذاهای اصیل ایرانی اختصاص دارد. مشتری مداری، کیفیت مطلوب غذاها و سرویس دهی مناسب شعار این رستوران فرق دارد.

رستوران آراخوان یک رستوران سنتی، با انواع غذاهای کبابی، سنتی، دریایی و فرنگی پذیرای مهمانان است که خوراک کباب کوبیده لقمه زعفرانی، خوراک جوجه کباب ماستی و خوراک جوجه کباب مخصوص آراخوان از غذاهای پرطرفدار در این رستوران هستند و غذاهای دیگری نظیر خوراک کباب شیشلیک، خوراک کباب بره، خوراک کباب میکس، خوراک گردن، ته چین مرغ مخصوص، غذاهای فرنگی مثل استیک با سس قارچ و فینگر چیکن، غذاهای دریایی مثل سینی مخصوص دریایی و ماهی مخصوص آراخون، سالادها و پیش غذاها و نوشیدنی ها نیز در منوی آن به چشم می خورد. سطح قیمت غذاهای این رستوران بالا است، اما به خوردن یک وعده غذای لذیذ و باکیفیت می ارزد. پیداکردن جای پارک تقریباً راحت است و اینترنت رایگان هم در اختیار مهمانان واقع شده است.

ساعت کاری رستوران: 8 صبح تا 12 شب

تلفن: 03136284547

آدرس: سی وسه پل، ابتدای چهارباغ بالا، کنار مجتمع کوثر.

رستوران قاشق نقره ای

رستوران قاشق نقره ای با فضایی شیک و متفاوت، دارای انواع غذاهای ایرانی و خارجی لذیذ، با قیمت نسبتاً مناسب است. این رستوران سرویس بیرون بر ندارد و مناسب برای خانواده ها، زوج ها، مهمانان خارجی و مهمانان ویژه است. از جمله امکانات این رستوران می توان به کیفیت عالی غذاها و محل شیک همراه با جای پارک اشاره نمود.

تلفن: 2-0317885561

ساعت کاری: 12 ظهر تا 24 شب

آدرس: اتوبان ذوب آهن، روبه روی ندامتگاه مرکزی، شهرک قدس.

رستوران ملل زینو

رستوران ملل زینو علاوه بر سرو انواع غذاهای ایرانی، 11 غذای فرنگی نیز سرو می نماید. در منوی این رستوران غذاهای متنوعی نظیر آدانا کباب ترکیه، پیتزا رزماری زینو، کباب مکزیکی تند، اسادو اسپانیایی، خوراک مغولی، استیک بوقلمون ترکیه، جوجه تندوری ماسالا هندی، استیک دبل فرانسه، کباب شترمرغ آفریقای جنوبی، سالتیمبوکا ایتالیا، پیش غذاها، سالادها و نوشیدنی ها به چشم می خورد.

تلفن: 03136245666

آدرس: خیابان حکیم نظامی، بالاتر از چهارراه شریعتی، مقابل کارواش.

بریانی اعظم

یکی از غذاهای معروف و سنتی اصفهان بدون شک بریان است که خودِ اصفهانی ها تعصب و علاقه زیادی به آن دارند. در سراسر اصفهان رستوران های مختلفی مخصوص بریان وجود دارند، اما یکی از بهترین رستوران های برای امتحان کردن این غذا، رستوران بریانی اعظم است. بریان، غذایی گوشتی است که از گوشت چرخ نموده بره یا گوسفند تهیه می گردد و مثل کله پاچه، رستورانی مخصوص به خود دارد. جالب است بدانید که این غذای سنتی اصفهان بریان نامیده می گردد و به رستوران هایی که مختص ارائه این غذا هستند، بریانی می گویند. در این رستوران بریان معمولاً همراه با نان تافتون یا سنگک تازه، سبزی خوردن و دوغ سرو می گردد که ترکیبی بی نظیر و خوشمزه به وجود می آورد.

بریانى اعظم، بزرگ ترین و باسابقه ترین مرکز طبخ بریان است که در سال 1295 خورشیدى به وسیله مرحوم پهلوان على اخوان و پدر ایشان عبدالکریم اخوان تأسیس شد و اکنون این مجموعه چهار شعبه دارد. در مورد نام گذارى آن به نام بریانى اعظم، جالب است بدانید که این نام به هیچ شخصیت خاصى برنمى گردد و از همان ابتدا، فقط به معناى بزرگى و عظمت انتخاب شده است که اکنون به عنوانِ زینت و افتخار نام بریان در اصفهان در شعب بریانى اعظم واقع در خیابان هاى چهارباغ پایین، مسجدسید، کمال اسماعیل و چهارباغ بالا مى درخشد.

آدرس شعبه 1: اصفهان، دروازه دولت، ابتدای چهارباغ پایین

تلفن: 03132202070

ساعت کاری:11:30 تا 15:30

آدرس شعبه 2: اصفهان، خیابان مسجد سید، جنب اداره پست

تلفن: 03133383070

ساعت کاری: 11:30 تا 15:30

آدرس شعبه 3: اصفهان، خیابان کمال اسماعیل، جنب پمپ بنزین

تلفن: 03132125730

ساعت کاری:11:30 تا 15:30

آدرس شعبه 4: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، چهارراه نظر، جنب پمپ بنزین

تلفن: 03136280939

ساعت کاری:11:30 تا 15:30

وب سایت: www.beryaniazam.com

رستوران ایتالیایی نیوشا

رستوران ایتالیایی نیوشا با محیطی آرام و صمیمی و به سبک رستوران های ایتالیایی از نظر دکوراسیون داخلی و طبخ و سرویس غذا بوده و با غذاهای اصیل ایتالیایی از قبیل 58 نوع پیش غذا، پیتزا، دریایی، برگر، سوخاری، پاستا، ماهی، استیک، سوپ، سالاد از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. ضمناً آشپزخانه رستوران به صورت کاملاً آشکار و باز در دید مشتری واقع شده است و تمام غذاها در زمان حضور مشتری و با سفارش مهمان های عزیز تهیه و طبخ می شوند.

مدیریت رستوران با دیدی باز و ارائه غذاهای کاملاً سالم و استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب به سلامتی مهمان ها و رضایت آن ها توجه دارد. از امکانات این رستوران می توان به اینترنت پرسرعت بدون هیچ محدودیت زمانی و امکان ارائه تمامی غذاهای رستوران با سرویس به درب منزل مشتری اشاره نمود.

استیک امریکن، استیک دی کاپولو، استیک رول مرغ و گوشت، استیک مرغ سوخاری نارگیلی، پاستا تالیاتله کارنه، پاستا پنه آرابیاتا، اسپاگتی موزالینو، شاه میگوی سوخاری، میگو سیسیلی، پیتزا وردورا، پیتزا پارمیجیانا، پیتزا فیلتی، کینگ برگر، پرنس برگر، فونگی آلفورنو، ملانزانه آلفورنو و... در منوی این رستوران دیده می گردد.

تلفن: 03116266611

ساعت کاری: 12 تا 15 و از 19:30 تا 23:30

آدرس: خیابان توحید میانی، کنار کوچه کلیسای مریم غربی.

وب سایت: www.italiarestaurant.ir

رستوران پارتاک

در رستوران پارتاک می توانید انواع کباب، پیتزا، ساندویچ، فست فود، غذاهای ایرانی، پاستا، استیک، سوپ و سالاد را سفارش دهید. تعدادی از غذاهای این مجموعه عبارت اند از کباب لقمه زعفرانی مخصوص پارتاک، کباب کوبیده، قارچ برگر با سیب زمینی، همبرگر پارتاک با سیب زمینی، چیکن فیلادلفیا، چیکن استریپس با سیب زمینی، پاستا گوشت با سس آلفردو، چیکن استیک و.... به یاد داشته باشید که سیگار کشیدن در این مکان ممنوع است. از امکانات این رستوران می توان به دستگاه پوز، بیرون بر و رزرو تلفنی اشاره نمود.

ساعت کاری: 12 تا 15:30 و 18:30 تا 23

تلفن: 03136247119

آدرس: نظر شرقی، خیابان کلیسای وانک.

رستوران ژیک

منوی رستوران ژیک دارای انواع غذاهای فرنگی است که بسیار خوشمزه طبخ می شوند. مهمانان بعد از صرف غذا نیز می توانند از تریا ژیک استفاده نمایند.

تلفن:031202323

آدرس: خیابان استانداری، خیابان پشت مطبخ.

رستوران نیکان

رستوران نیکان اصفهان در دی ماه سال 1375 باشعار نیکان برای نیکان افتتاح و باوجود نداشتن تبلیغات و اطلاع رسانی با استقبال فوق العاده و باورنکردنی جوانان روبه رو شد و از آن سال تا به امروز با تأسیس کافی شاپی در کنار رستوران به پاتوقی برای جوانان اصفهانی درآمده است.

در رستوران نیکان می توانید انواع غذاهای ایرانی، فرانسوی، ترکیه ای و ایتالیایی را سفارش دهید و منوی آن شامل استیک ها، پاستاها، پیتزاهای ایتالیایی، پیش غذاها، غذاهای دریایی، دسر و کیک، صبحانه، نیکان رول استیک، کباب فرنگی، گریل مرغ، کباب ایرانی، نوشیدنی های سرد و گرم و سالاد می گردد. این رستوران با غذا و فضای مناسب، مکانی عالی برای گذران وقت در کنار خانواده و دوستان است.

آدرس: خیابان میرفندرسکی ، حد فاصل چهار راه آب250 و میدان فیض ، رو به روی هلال احمر

وب سایت: www.nikanrestaurant.com

رستوران زاینده رود

رستوران زاینده رود دارای فضایی دلپذیر با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، دریایی، سوپ، سالاد، به علاوه کافی شاپ است. پرطرفدارترین غذاهای این رستوران چلو خورشت قورمه سبزی، خوراک جوجه مخصوص و چلو کباب کوبیده است؛ از دیگر غذاهای این مجموعه می توان به چلو کباب کوبیده رنگین، چلو کباب لقمه زعفرانی، چلو کباب کوبیده مغزدار با سبزیجات، خوراک کباب برگ مخصوص، خوراک کباب قفقازی، کباب کوبیده مرغی، خوراک ماهی شوریده، خوراک میگو ویژه زاینده رود، شوید پلو با ماهی تیلاپیا، ته چین مرغ، منوی ویژه رستوران شامل تراندو، شاتو بریان، بیفتک، سالاد و پیش غذا و نوشیدنی اشاره نمود.

تلفن:03136240685

آدرس: بلوار سعدی، نرسیده به پل فلزی.

فست فود آرسس

علاوه بر غذاهای خوشمزه ایتالیایی، فضا و دکور رستوران نان دوست نیز منحصربه فرد است.

تلفن:03132214700

آدرس: خیابان حکیم نظامی، کنار کوچه سنگ تراش ها.

سفره خانه شیدرخ

سفره خانه شیدرخ از قدیمی ترین رستوران های اصفهان است که فضای دلپذیر آن لذت خوردن غذاهای ایرانی را دو برابر می نماید. بنای تاریخی این رستوران متعلق به دوره صفوی است که با کاربری رستوران و غذاهای مدرن و سنتی مانند انواع کباب ها، پلوها، استیک ها و غذاهای دریایی پذیرای مهمانان است. به عنوان مثال از منوی رستوران شیدرخ می توانید غذاهایی نظیر زرشک پلو با مرغ، کشک و بادمجان، خورشت ماست، میگو، دیزی، انواع کباب، انواع جوجه، انواع خورشت و ته چین مرغ را سفارش دهید.

ساعت کاری: 11:30 تا 15:30 و از 18:30 تا 24

تلفن:03136240094

آدرس: خیابان نظر شرقی، میدان جلفا

اگر برای سفر به اصفهان و سایر شهرهای داخلی و خارجی در پی بلیط ارزان هواپیما هستید، همیشه می توانید به وسیله موتور جستجوی پرواز خبرنگاران، ارزان ترین بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر خود را یافته و از فروشنده های معتبر خرید کنید.

منبع: کجارو / foodesfahin.persianblog.ir / سیری در ایران
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1896

به "تور ایتالیا ارزان: رستوران های اصفهان ؛ از سفره خانه شیدرخ تا رستوران ایتالیایی زاوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: رستوران های اصفهان ؛ از سفره خانه شیدرخ تا رستوران ایتالیایی زاوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید