سرمایه گذاری روسیه در 6 میدان نفتی ایران

به گزارش گفتمان برتر، وزیر نفت امروز اظهار داشت که قرار است بین ایران روسیه توافق جدیدی در زمینه توسعه میادین نفتی صورت گیرد.

سرمایه گذاری روسیه در 6 میدان نفتی ایران

به گزارش صداوسیما، وزیر نفت امروز از سرمایه گذاری روسیه در 6 میدان نفتی ایران سرمایه اطلاع داد.

جواد اوجی وزیر نفت، در حاشیه بازدید مشترک با الکساندر نوارک معاون نخست وزیر روسیه از بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، گفت: هدف از برگزاری سالیانه نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی این است که ظرفیت شرکت ها را به عرصه نمایشگاه بگذارد.

وی اضافه نمود: در حال حاضر شرکت های توانمند روسی در هفت میدان نفتی ایران سرمایه گذاری و آقای نواک معاون نخست وزیر این کشور توافق نموده که در توسعه 6 میدان نفتی نو نیز، سرمایه گذاری نمایند؛ بنابراین، زمینه همکاری بسیار خوبی را با شرکت های روسی داریم.

وی اظهار کرد: فرصت حضور نمایندگان و شرکت های روسی در این نمایشگاه، برای حضور در بازار ایران مهیا شده است.

معاون نخست وزیر روسیه اضافه نمود: ایران کشوری است که از لحاظ منابع طبیعی به خصوص در حوزه نفت و گاز، بسیار غنی است و به همین علت، همکاری میان دو کشور بسیار اهمیت دارد.

وی با تاکید بر این که در حال حاضر برای توسعه همکاری ها در این حوزه، برنامه های قابل توجهی داریم، گفت: امروز هم فرصت بسیار گسترده ای ایجاد شده تا همکاری ها را به سطح بسیار بالاتری ارتقا دهیم و شرکت های ایرانی و روسی باید مسیر ارتباط میان یکدیگر را پیدا و قرارداد های خود را امضا نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 27 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1402 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 2163

به "سرمایه گذاری روسیه در 6 میدان نفتی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری روسیه در 6 میدان نفتی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید