تور ارزان روسیه: در برابر روسیه و چین سیاست خارجی قاطعی را در پیش می گیریم

به گزارش گفتمان برتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از آر تی، فومیو کیشیدا، نخست وزیر نو ژاپن در اولین نشست خبری خود با خبرنگاران به عنوان نخست وزیر ژاپن اعلام نمود که در پی سیاست خارجی قاطع در برابر روسیه و چین است.

تور ارزان روسیه: در برابر روسیه و چین سیاست خارجی قاطعی را در پیش می گیریم

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

کیشیدا، صدویکمین نخست وزیر ژاپن روز، چهارشنبه در نشست خبری خود گفت: تصمیم دارم در قبال روسیه و چین بر چیزی اصرار کنم که لازم است اصرار کنم و سیاست خارجه سرسختانه و قاطعی را در پیش بگیرم.

نخست وزیر تازه ژاپن با اعلام اینکه روابط کشورش با شرکایی که با دیدگاه ژاپن موافق هستند، توسعه خواهد یافت، گفت: میخواهد همزمان تا انتها امسال میلادی به منظور ادامه تقویت ائتلاف ژاپن - آمریکا و اجرای مفهوم منطقه آزاد و باز در دو اقیانوس هند و آرام به واشنگتن سفر داشته باشد.

مجلس عوام مجلس ژاپن در جلسه ای که به صورت زنده پخش شد، فومیو کیشیدا رئیس حزب حاکم لیبرال دموکرات را با اکثریت 297 رأی، به طور رسمی به عنوان صد و یکمین نخست وزیر ژاپن انتخاب کرد.

نخست وزیر در ژاپن، با اکثریت آرا انتخاب می گردد. هر حزب سیاسی نامزد خود را معرفی می نماید. حزب لیبرال دموکرات کیشیدا در 31 اکتبر (9 آبان) اکثریت مجلس عوام را به دست آورد.

مجلس ژاپن 465 کرسی دارد و اکثریت نسبی آن 236 کرسی می گردد که در حال حاضر، لیبرال دموکرات ها به تنهایی 261 کرسی در اختیار دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1803

به "تور ارزان روسیه: در برابر روسیه و چین سیاست خارجی قاطعی را در پیش می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: در برابر روسیه و چین سیاست خارجی قاطعی را در پیش می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید