جزییات بسته حمایتی دانشجویان نهایی شد

به گزارش گفتمان برتر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت جزییات بسته حمایتی دانشجویان امروز اطلاع رسانی می گردد.

جزییات بسته حمایتی دانشجویان نهایی شد

مدارس و دانشگاه ها از هفته ابتدایی اسفند یعنی از همان زمان ورود ویروس کرونا به ایران تعطیل شدند و با تعطیلی کلاس ها، موضوع آموزش مجازی مطرح شد. اما یکی از مهم ترین چالش های آموزش آنلاین، دسترسی دانش آموزان و دانشجویان به اینترنت عنوان شد و اینکه شرکت در کلاس های آنلاین دانشگاهی نیازمند حجم بالایی از اینترنت است و برای دانشجویان هزینه بالایی خواهد داشت.

با ادامه دار شدن فرایند تعطیلی مدارس و هزینه ای که به دلیل استفاده از محتوای تصویری و ویدیویی به معلمان و دانش آموزان تحمیل می شد، استفاده از شبکه شاد در همه اپراتورها رایگان شد و محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- گفت تمهیداتی برای ارائه بسته های اینترنتی رایگان برای دانش آموزان و معلمان در نظر گرفته شده و از این رو از ارائه بسته های سه ماهه رایگان برای 700 هزار معلم و کادر آموزشی اطلاع داد.

آذری جهرمی درباره اینترنت دانشگاه ها نیز شرح داد: سه بسته برای دانشگاه ها، دانشجویان و اساتید وعده داده بودیم که از ابتدای مهر همه دانشگاه هایی که وزارت علوم به ما اعلام نموده باشد، سایت های آموزشی مورد نیازشان رایگان خواهد بود. بسته ای هم برای دانشجویان و اساتید برنامه ریزی نموده ایم که فرآیند ثبت نام آن هم تا ابتدای مهر شروع می گردد.

لازم به ذکر است پیش از این وزیر ارتباطات از بسته های 120 گیگابایتی برای اساتید دانشگاه ها اطلاع داده و اعلام نموده بود جزئیات هدیه مخصوص دانشجویان به زودی اعلام می گردد. در این راستا آذری جهرمی عصر روز گذشته در اینستاگرام نوشت: ضمن پوزش از دانشجویان عزیز از تاخیر در اعلام تسهیلات ویژه آموزش مجازی، جزییات بسته حمایتی دانشجویان نهایی شده و فردا اطلاع رسانی خواهد شد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1178

به "جزییات بسته حمایتی دانشجویان نهایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات بسته حمایتی دانشجویان نهایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید