ضرب الاعجل اتصال به سامانه مدیریت هوشمند

به گزارش گفتمان برتر، خبرگزاری خبرنگاران-وزیر کشور در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا بر ضرب العجل یک ماهه برای اتصال به سامانه مدیریت هوشمند تاکید نمود.

ضرب الاعجل اتصال به سامانه مدیریت هوشمند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، وزیر کشور در حاشیه چهل و دومین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا در خصوص دلیل عدم اتصال بعضی دستگاه ها به سامانه مدیریت هوشمند، گفت:­در این جلسه­ ضرب العجل یک ماهه ای به دستگاه ها داده شد تا به سامانه مدیریت هوشمند وصل شوند.

وزیر کشور بعلاوه خدمات ایران من را منوط به دُز سوم واکسن کرونا دانست و گفت: خدمات دهی سامانه ایران من بر اساس تزریق دُز سوم واکسن کرونا انجام می گردد.

دکتر احمد وحیدی اضافه کرد: براساس آخرین گزارش ارائه شده از سوی مسئولان وزارت علوم، کلاس های درسی در دانشگاه های کشور به صورت حضوری برقرار است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه باید به 100 درصد ظرفیت برگزاری حضوری دانشگاه ها برسیم، اضافه کرد: براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا باید همه مدارس و دانشگاه ها در کشور بازگشایی شوند و برای همین ضروری است با تمام ظرفیت به سمت برگزاری کامل کلاس های حضوری در مدارس و مراکز آموزش عالی حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه رعایت مقررات بهداشتی با موضوع استفاده از ماسک و تهویه هوا، لازمه کار است اضافه کرد: شیوه نامه های بهداشتی به صورت جدی باید در کلاس های درس رعایت گردد.

وی بعلاوه وصل شدن هر چه سریعتر دانشگا ها و مراکز آموزش عالی به سامانه ایران من را ضروری دانست و گفت: به این ترتیب، شرایط تزریق واکسن دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها معین می گردد و نظارت های لازم به نحو موثری انجام خواهد شد.

وزیر کشور بعلاوه با اشاره به مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا بر تزریق دُز سوم کرونا گفت: سامانه ایران من براساس تزریق دُز سوم ارائه خدمات خواهد داد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس افرادی که بیش از سه ماه از زمان تزریق دُز دوم واکسن آن ها گذشته است، باید برای تزریق دُز سوم اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1985

به "ضرب الاعجل اتصال به سامانه مدیریت هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرب الاعجل اتصال به سامانه مدیریت هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید