کاوه: مسابقات جهانی رده پایه برگزار شود، چاره ای جز تصمیم گیری در شرایط بحرانی نداریم

به گزارش گفتمان برتر، مدیر تیم های ملی کشتی آزاد گفت: شرایط فعلی نه برای مربی ایده آل است و نه کشتی گیر اما اگر به این سمت برویم که حتما مسابقات جهانی برگزار شود، چاره ای نداریم که در شرایط بحرانی تصمیم گیری کنیم.

کاوه: مسابقات جهانی رده پایه برگزار شود، چاره ای جز تصمیم گیری در شرایط بحرانی نداریم

محسن کاوه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد جلسه اخیرش با سرمربیان تیم های ملی آزاد جوانان و زیر 23 سال گفت: چند روز پیش جلسه ای در رابطه با پیش بینی برنامه های تیم های ملی جوانان و امید با تقی اکبرنژاد و پژمان درستکار داشتیم تا ببینیم اگر قرار به برگزاری مسابقات جهانی در این رده های سنی بود و این موضوع در مرداد ماه قطعی شد، بدانیم باید با چه برنامه و روشی پیش برویم و در این شرایط باید چه راهکاری داشته باشیم، البته همه چیز را منوط کردیم به اینکه اصلا مسابقه هست یا نیست.

وی در مورد اینکه اگر برگزاری مسابقات جهانی قطعی شود، چه راهکاری برای انتخاب تیم اعزامی به این رقابت ها پیش بینی شده است، گفت: خیلی سخت است اما دو سه راه بیشتر نداریم. شرایط ایده آل این است که انتخابی بگذاریم و خروجی آن ترکیب تیم ملی را تعیین کند اما با این شرایط کرونا بعید می دانم بتوانیم چنین کاری انجام دهیم. حقیقت امر این است که ما فعلا نمی توانیم مسابقه برگزار کنیم. چون قبل از انتخابی تیم ملی، باید انتخابی استان ها برگزار شود و این کار را سخت می کند، چون بعد از آن ما باید انتخابی نهایی را داشته باشیم که در این فاصله زمانی، اصلا شرایطش را نداریم.

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد تاکید کرد: یک پلن هم این است که ما نخبه های خود را جمع کنیم اما اینکه چند نفر در هر وزن باشند که بتوانیم مسابقه ای کوچک را برگزار کنیم، باید مورد بررسی قرار گیرد.این شرایط نه برای مربی و نه کشتی گیر اصلا ایده آل نیست اما اگر به این سمت برویم که حتما مسابقات جهانی برگزار شود، چاره ای نداریم که در شرایط بحرانی تصمیم گیری کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1044

به "کاوه: مسابقات جهانی رده پایه برگزار شود، چاره ای جز تصمیم گیری در شرایط بحرانی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاوه: مسابقات جهانی رده پایه برگزار شود، چاره ای جز تصمیم گیری در شرایط بحرانی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید