(ویدئو) سکانس جنجالی سریال خانه امن و واکنش باشگاه استقلال

به گزارش گفتمان برتر، سریال خانه امن حاشیه تازه ای ایجاد نموده است در سکانسی از این سریال فردی که به عنوان بمب گذار و مهره اصلی خلافکاران شناخته می گردد، با پوشش طرفدار استقلال وارد ورزشگاه می گردد. این فرد پرچم استقلال را به دوش می کشد!

(ویدئو) سکانس جنجالی سریال خانه امن و واکنش باشگاه استقلال

انتشار این قسمت از خانه امن با این سکانس جنجالی ضمن بازتاب وسیع در رسانه ها واکنش منفی هواداران باشگاه استقلال را در پی داشته است.

امروز باشگاه استقلال در بیانیه ای به شدت از این سکانس خانه امن انتقاد کرد و آن را توهین آمیز و منزجر نماینده خواند.

در این بیانیه آمده است: باشگاه استقلال ضمن اعتراض شدید به این خطای عظیم، انتظار دارد رئیس محترم سازمان صداوسیما به این معضل که در برنامه های آن سازمان پر تکرار هم شده، ورود نموده و ضمن عذرخواهی از سرمایه های اصلی باشگاه یعنی هواداران شریف و فهیم، هرچه سریعتر نسبت به جبران آن اقدام کند.

واکنش کارگردان خانه امن

احمد معظمی، کارگردان سریال خانه امن در مورد حواشی ایجاد شده گفت: هواداران عزیز استقلال و پرسپولیس کمی شکیبا باشند. از نظر من اگر قسمت امشب و فرداشب را تماشا نمایند، خیالشان از بابت همه چیز راحت گردد. واکنشی که ایجاد شده به این خاطر است که ماجرا هنوز تمام نشده و مردم همه واقعیت را ندیده اند و اگر کمی شکیبای به خرج دهند تا ماجرا به طور کامل به نمایش در بیاید ابهامات و سو تفاهم هایی که به وجود آمده برطرف و رجوع خواهد شد.

او با بیان اینکه یکسری از هواداران فوتبال روی پرچم تیمشان تعصب دارند که کاملاً طبیعی است و حق با آنهاست، اضافه کرد: ما قصد و غرضی نداشته ایم و به همه چیز فکر نموده ایم و برای همین است که می گویم که باید قسمت های امشب و فردا شب را تماشا نمایند و قطعاً بعد از این دو قسمت نظرشان تغییر خواهد نمود و متوجه می شوند ماجرا سو تفاهم بوده است. مطمئن باشید همه جوانب کاری که انجام داده ایم را سنجیدیم و اینطور نبوده که نسنجیده اقدامی انجام بدهیم. به هیچ عنوان عوامل سریال قصد توهین به پرچم و یا باشگاه استقلال را نداشته اند و اگر آن ها امشب و فرداشب سریال را دنبال نمایند به صورت کامل متوجه می شوند.

منبع: فرارو
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1318

به "(ویدئو) سکانس جنجالی سریال خانه امن و واکنش باشگاه استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) سکانس جنجالی سریال خانه امن و واکنش باشگاه استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید