مهاجم تازه پرسپولیس؛ برزیلی با هزینه 200 هزاردلاری (تور برزیل)

به گزارش گفتمان برتر، رفتن لوکادیا به عنوان برترین گلزن پرسپولیس حسابی دست گل محمدی را در پوست گردو قرار داد. به خصوص اینکه سایر مهاجمان تخصصی این تیم یا مثل آل کثیر و دیاباته مصدوم هستند و یا مثل عبدی و پاکدل بسیار ضعیف کار کردند. پرسپولیس که در تابستان در به در در پی جذب مهاجم بود، حالا دوباره باید در پی خرید یک مهاجم باشد تا او را جایگزین لوکادیا کند.

مهاجم تازه پرسپولیس؛ برزیلی با هزینه 200 هزاردلاری (تور برزیل)

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور برزیل هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور برزیل از تورنتو، سائو پائولو و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

بعد از جدایی لوکادیا از گزینه هایی مثل علیپور، مغانلو، زاهدی و ... به عنوان جانشین های احتمالی ستاره هلندی نام بردند، ولی پیگیری های ما نشان می دهد هیچکدام از این نفرات اولویت اصلی یحیی گل محمدی نیستند. یحیی مهاجمی در حد لوکادیا می خواهد و از مدیران پرسپولیس خواسته تلاششان را برای جذب یک مهاجم خارجی باکیفیت در نیم فصل انجام دهند.

طی چند هفته گذشته فیلم مهاجمان خارجی بسیار زیادی به دست یحیی گل محمدی رسیده، ولی او هنوز انتخاب نهایی اش را انجام نداده است. یحیی می خواهد با وسواس زیاد این کار را انجام دهد تا بتواند جانشین لوکادیا هم مثل خودش باکیفیت باشد. لیگ سری آ و سری بی برزیل به تازگی به خاتمه رسیده و مهاجمان زیادی از این لیگ برزیل در دسترس هستند.

همانطور که طی روز های گذشته خبر دادیم، پرسپولیس طی چند روز قبل با یک بازیکن برزیلی مذاکره کرد، ولی در همان ابتدا این مهاجم به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی داد و گفت که حاضر نیست به ایران بیاید.

هرچند پرسپولیس به صورت همزمان شرایط چند مهاجم خارجی را زیر نظر دارد و حتی به صورت چراغ خاموش با این نفرات مذاکراتی را هم انجام داده، ولی یک سایت برزیلی مدعی شد پرسپولیس به یکی از بازیکنان شاغل در لیگ این کشور پیشنهادی 200 هزار دلاری داده است.

این رسانه برزیلی مدعی شد که باشگاه پرسپولیس در ایران حاضر است پول خوبی به این بازیکن بدهد و یحیی گل محمدی هم از سبک بازی نیکولاس که سابقه بازی در سری بی و سی برزیل را دارد، خوشش آمده است.

این سایت بعلاوه نوشت که این مهاجم خصوصیات مدنظر گل محمدی را دارد و در داخل محوطه جریمه یک بازیکن زهردار محسوب می گردد. بعلاوه نیکولاس قدرت بدنی بالایی هم دارد که یکی از نقاط قوت این بازیکن به شمار میرود.

این رسانه برزیلی بعلاوه در معرفی باشگاه پرسپولیس مدعی شد این باشگاه برترین و البته ثروتمندترین باشگاه فوتبال ایران است و این باشگاه به دادن حقوق خوب و پاداش های بالا معروفیت دارد. این بازیکن طی 3 فصل اخیر و در 138 بازی 47 گل زده و 5 پاس گل هم داده است.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 27 دی 1401 بروزرسانی: 27 دی 1401 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 2113

به "مهاجم تازه پرسپولیس؛ برزیلی با هزینه 200 هزاردلاری (تور برزیل)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم تازه پرسپولیس؛ برزیلی با هزینه 200 هزاردلاری (تور برزیل)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید