وزیر صمت: قیمت لوازم خانگی در روزها و هفته های آینده کاهش می یابد

به گزارش گفتمان برتر، تهران (پانا) - وزیر صنعت، معدن و تجارت از کاهش قیمت لوازم خانگی در روزها و هفته های آینده خبرداد و گفت کوشش می کنیم خبرهای خوبی در مورد کاهش قیمت لوازم خانگی در روزها و هفته های آینده به ویژه در حوزه جهیزیه داشته باشیم.

وزیر صمت: قیمت لوازم خانگی در روزها و هفته های آینده کاهش می یابد

به گزارش ایدرونیوز، سیدرضا فاطمی امین درباره شرایط قیمت لوازم خانگی اضافه کرد: در 2 سال گذشته افزایش قیمت قابلتوجهی در لوازم خانگی داشته ایم، اما در چند ماه گذشته کار به طور کامل مدیریت شده است، به طوری که یک تا دو مورد هم که افزایشقیمت داشتند پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به سرعت قیمت ها کاهش یافته است.

وزیر صمت با بیان اینکه لوازم خانگی صنعتی رو به رشد بوده است، گفت: طبق آمارها تیراژ فراوری لوازم خانگی از هشت میلیوندستگاه در سال به 16 میلیون دستگاه رسیده است که نشان می دهد فراوری 2 برابر شده است.

فاطمی امین با اشاره به اینکه فراوری لوزام خانگی داخلی از کیفیت قابل توجهی برخوردار است، گفت: اکنون در فراوری لوازم خانگی تنوعمحصولات داریم.

وی توضیح داد: کوشش می کنیم خبرهای خوبی در مورد کاهش قیمت لوازم خانگی در روزها و هفته های آینده به ویژه در حوزه جهیزیهداشته باشیم، به نحوی که برای جهیزیه تخفیف بسیار مناسبی در نظر خواهیم گرفت.

به گفته وی، اکنون هشت شرکت فراوریکننده لوازم خانگی برای تحقق این امر اعلام آمادگی نموده اند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1911

به "وزیر صمت: قیمت لوازم خانگی در روزها و هفته های آینده کاهش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر صمت: قیمت لوازم خانگی در روزها و هفته های آینده کاهش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید