وزیر صمت: قرعه کشی خودرو از سال آینده حذف خواهد شد

به گزارش گفتمان برتر، این روزها قرعه کشی خودرو به یکی از داغ ترین موضوعات در گفت و گوهای مردم تبدیل شده است. در این میان، اگرچه عده ای از این مسئله به عنوان فرصت یاد می نمایند، اما بعضی کارشناسان نتیجه آن را مثبت ارزیابی نمی نمایند. قرعه کشی ایران خودرو و سایپا روش کارآمدی برای رسیدن خودرو به دست متقاضیان واقعی و دورکردن دلالان از بازار نیست و وزیر صنعت کمر همت به حذف این روش گرفته است.

وزیر صمت: قرعه کشی خودرو از سال آینده حذف خواهد شد

سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران درخصوص برنامه های پیش رو بازار خودرو گفت: برنامه داریم در سال آینده بحث قرعه کشی خودرو را نداشته باشیم.

وی اضافه نمود: در حال حاضر صنعت خودرو دارای مسائل حادی است. برنامه دقیقی برای آن طراحی نموده ایم که درحال اجرا است. ترجیح می دهم وقتی به نتیجه خاصی رسید، درمورد آن صحبت کنم.

وی بعلاوه درخصوص صادرات بیان نمود: بحثی درخصوص ساخت داخل شروع شده است. واژه صادرات را دیگر به کار نبریم، بگوییم تجارت بین المللی که واژه بزرگ تری است. فاطمی امین اعلام نموده است: در کشور مشکل فنی و فناوری نداریم و هیچ کس نمی تواند ادعا کند که نمی تواند کار را از پیش ببرد.

آگهی های خرید و فروش خودرو

***

شما می توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید

منبع: دیوار
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 2022

به "وزیر صمت: قرعه کشی خودرو از سال آینده حذف خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر صمت: قرعه کشی خودرو از سال آینده حذف خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید