مصوبه ساماندهی واگذاری املاک در شهرداری تهران شورای پنجم احتیاج به آنالیز دارد

به گزارش گفتمان برتر، عضو شورای شهر تهران درباره مصوبات شورای پنجم شهر تهران گفت:مصوبه ساماندهی واگذاری املاک در شهرداری تهران شورای پنجم احتیاج به آنالیز مجدد دارد.

مصوبه ساماندهی واگذاری املاک در شهرداری تهران شورای پنجم احتیاج به آنالیز دارد

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرنگاران، ناصر امانی عضو شورای ششم شهر تهران در تذکری گفت:در شورای پنجم مصوبه ای تصویب شده که به بحث ساماندهی واگذاری املاک در شهر تهران ارتباط دارد. در این مصوبه علاوه بر مکلف کردن شهرداری، فهرستی را تهیه کردند که مشمول 86 ملک است.

وی ادامه داد: در فهرست 60 مورد املاک تمدید بهره برداری، 26 مورد هم واگذاری تازه شده اند. درحالی که آقای زاکانی از همان ابتدای کار ابلاغی زدند که هرگونه واگذاری املاک شهرداری متوقف گردد. البته من شخصا با این اقدام آقای زاکانی موافق هستم.

امانی اضافه نمود: اگر در این فهرست احتیاج به اصلاح و لغو مصوبه دارد، شورای تصمیم لازم را اتخاذ کند.

وی با بیان اینکه در این مصوبه 14 تکلیف به شهرداری ابلاغ شده است، اضافه نمود: همه این 14 تکلیف زمانش به اتمام رسیده است؛ بنابراین هیچ کدام از این 14 مصوبه اجرایی نشده است و تذکر من به مصوبه است.

امانی در تذکر دوم گفتدر ماده 78 قانون برنامه سوم که آمده است: شهرداری مکلف است نسبت به ارتقا صندلی زنان و مشارکت فعال در شهر به وسیله توانمند سازی و کیفیت حضور اجتماعی 30 درصد از پست های مدیریتی به زنان واگذار گردد درحالی که دشمنان ما معتقدند که زنان صندلیی در جامعه ندارند و حضور آن ها در سِمت ها با دشواری زیادی صورت می گیرد.

امانی اظهار داشت: 20 درصد از حاضرین شورا خانم ها هستند و نشان توجه ما به حضور زنان است.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1778

به "مصوبه ساماندهی واگذاری املاک در شهرداری تهران شورای پنجم احتیاج به آنالیز دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصوبه ساماندهی واگذاری املاک در شهرداری تهران شورای پنجم احتیاج به آنالیز دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید