لاریجانی: همکاری بیشتر میان دو کشور از گسترش ویروس جلوگیری می نماید ، رایزنی سیاسی میان کشور های اسلامی ضروری است

به گزارش گفتمان برتر، رئیس مجلس شورای اسلامی در مصاحبه های تلفنی جداگانه با روسای مجالس کویت و عمان گفت: همکاری های بیشتر میان دو کشور و تبادل تجارب در این بخش می تواند از گسترش این ویروس جلوگیری نماید.

لاریجانی: همکاری بیشتر میان دو کشور از گسترش ویروس جلوگیری می نماید ، رایزنی سیاسی میان کشور های اسلامی ضروری است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو های تلفنی جداگانه با مرزوق الغانم رئیس مجلس کویت و خالد المعولی رئیس مجلس عمان پیرامون مسائل منطقه ای بحث و گفتگو کرد.

لاریجانی در ابتدا با تشریح اقدامات انجام گرفته از سوی جمهوری اسلامی ایران در مورد مبارزه با انتشار ویروس کرونا اضافه نمود: همکاری های بیشتر میان دو کشور و تبادل تجارب در این بخش می تواند از گسترش این ویروس جلوگیری نماید.

لاریجانی در بخش دیگری، با اشاره به تحولات و بحران های موجود در منطقه، بر ضرورت تداوم گفت وگو و رایزنی های سیاسی میان کشور های اسلامی تأکید کرد.

مرزوق الغانم رئیس مجلس کویت در ادامه با اعلام آمادگی کشورش برای مبارزه با ویروس کرونا گفت: تأمین تجهیزات و همکاری گسترده میان کشور های همسایه به تسریع در ریشه کنی این ویروس یاری می کند.

خالد المعولی رئیس مجلس عمان بر تداوم رایزنی مستمر میان دو کشور در مورد تحولات منطقه ای، برقراری امنیت و ثبات پایدار در منطقه و بر ضرورت همکاری های فیمابین در مورد مبارزه با ویروس کرونا تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 792

به "لاریجانی: همکاری بیشتر میان دو کشور از گسترش ویروس جلوگیری می نماید ، رایزنی سیاسی میان کشور های اسلامی ضروری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاریجانی: همکاری بیشتر میان دو کشور از گسترش ویروس جلوگیری می نماید ، رایزنی سیاسی میان کشور های اسلامی ضروری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید