طرح بزرگ همکاری پزشکی ورزشی و ورزش دانش آموزی اجرا می گردد

به گزارش گفتمان برتر، هماهنگی های لازم برای ارائه خدمات ویژه به دانش آموزان سراسر کشور در دیدار روسای فدراسیون های پزشکی ورزشی و ورزش دانش آموزی، به عنوان نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و آموزش و پروش انجام شد.

طرح بزرگ همکاری پزشکی ورزشی و ورزش دانش آموزی اجرا می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری تحلیل پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در شرایطی در حوزه ریاست این فدراسیون پذیرای حسین بابویی ، رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی بود که پیگیری چگونگی همکاری دو طرف در زمینه ارائه خدمات پزشکی ورزشی به ورزشکاران دانش آموز ، عمده ترین بحث این نشست تخصصی بود.

در این نشست رضا سعیدی رئیس کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی و چینیان رئیس انجمن پزشکی ورزشی مدارس نیز حضور داشتند.

نوروزی در خصوص این نشست گفت: با توجه به اهمیت موضوع سلامت دانش آموزان و نقشی که ورزش می تواند در این زمینه ایفا نماید ، پیرو تاکید دو وزارت ورزش و جوانان و آموزش و پرورش ، اجرای طرح بزرگ ارائه خدمات پزشکی ورزشی به دانش آموزان سراسر کشور را در دستور کار داریم و خوشبختانه در این نشست به جمع بندی خوبی دست یافتیم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: در این نشست بحث های کارشناسی در خصوص عضویت دانش آموزان ورزشکار در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی، ارائه خدمات به مجموعه ورزش دانش آموزی و المپیادهای ورزش دانش آموزی به عمل آمد.

نوروزی خاطر نشان کرد: آموزش بیش از دو هزار پزشک معتمد در سراسر کشور در خصوص ارائه آموزش و خدمات لازم به دانش آموزان ورزشکار از جمله تصمیاتی بود که در این نشست اتخاذ شد و در نهایت برای چگونگی اجرایی شدن تفاهم های انجام شده، کارگروهی تشکیل شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 46

به "طرح بزرگ همکاری پزشکی ورزشی و ورزش دانش آموزی اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح بزرگ همکاری پزشکی ورزشی و ورزش دانش آموزی اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید