رندرهای ال جی G8 خبر از یک طراحی معمولی و قدیمی می دهند

به گزارش گفتمان برتر، اگر ال جی میخواهد هواداران خود را در نمایشگاه MWC 2019 شگفت زده کند، احتمالا این کار را با گوشی ال جی G8 انجام نخواهد داد. ساعاتی قبل، نخستین رندرهای غیر رسمی این گوشی منتشر شد و به نظر می رسد-حداقل از لحاظ طراحی-در مقایسه با گوشی ال جی V40 حرف چندانی برای گفتن ندارد.

رندرهای ال جی G8 خبر از یک طراحی معمولی و قدیمی می دهند

اول از همه باید خاطرنشان کنیم که شاهد نوآوری چندانی در طراحی این گوشی نیستیم. همچنان در بخش فوقانی صفحه نمایش یک بریدگی نمایشگر عریض وجود دارد و شاید مانند V40، شاهد بهره گیری از دوربین سلفی دوگانه خواهیم بود. در پنل پشتی هم فقط تغییرات خیلی کوچکی اعمال شده است. به عنوان مثال، به جای عمودی بودن چینش دوربین، حالا دوربین ها به صورت افقی قرار گرفته اند ولی مانند G7، همچنان شاهد بهره گیری از دو دوربین هستیم. از لحاظ مشخصات سخت افزاری هم بستگی به تاریخ عرضه ال جی G8 دارد ولی بهره گیری آن از تراشه قدیمی اسنپدراگون 845 چندان دور از ذهن نیست. اگر این گونه باشد، پس در مقابل ال جی V40 تفاوت حائز اهمیتی نخواهد داشت.

آیا ال جی G8 از نمایشگر ثانویه ماژولار بهره می برد؟ طبق این رندرها، نباید انتظار چنین مشخصه ای را داشته باشیم و تمام نشانه ها حاکی از این هستند که گوشی مذکور یک گوشی هوشمند معمولی در سال 2019 خواهد بود. در توییتر، رییس بخش ارتباطات LG در پاسخ به یک خبرنگار گفته که این رندرها واقعی نیستند و به همین خاطر شاید واقعا این گوشی از مشخصه های نوآورانه ای بهره می برد. در هر صورت بهتر است تا یک ماه دیگر صبر کنیم تا این گوشی در نمایشگاه MWC رسما معرفی گردد.

منبع: Slash Gear

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 60

به "رندرهای ال جی G8 خبر از یک طراحی معمولی و قدیمی می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای ال جی G8 خبر از یک طراحی معمولی و قدیمی می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید