این لپ تاپ های 5G نحوه کار کردن شما را عوض می نمایند

به گزارش گفتمان برتر، هنوز 5G وارد ایران نشده است ولی در بسیاری از کشورها و شهرهای شلوغ و معروف جهان شاهد اتصالات و شبکه های 5G هستیم.

این لپ تاپ های 5G نحوه کار کردن شما را عوض می نمایند

گوشی های 5G از سال گذشته وارد بازار شده و تقریبا می توان گفت اکنون هر برندی چند مدل اسمارت فون فایوجی معرفی کرد. شما دست تان باز است از اپل، سامسونگ، هواوی، وان پلاس، ال جی، شیائومی، آنر و غیره یک گوشی 5G خوب خریداری کنید.

البته، اگر فقط در ایران زندگی می کنید؛ هنوز برای خرید یک گوشی 5G کمی زود است و هیچ ارزش افزوده ای برای شما ندارد ولی اگر به کشورهای دیگر سفر می کنید؛ وقتش است یک گوشی 5G بخرید.

حالا، بیاییم سر لپ تاپ های 5G که فقط تا کنون دو الی سه مدل وارد بازار شده و تنوع و گستردگی گوشی های فایوجی را ندارند.

در نمایشگاه CES 2020 سال جاری برای اولین بار برندهایی مانند اچ پی، لنوو و دل از لپ تاپ های 5G خود رونمایی کردند. دو برند محصول خود را تا به امروز وارد بازار نموده و یک برند دیگر قرار است در تابستان لپ تاپ 5G خود را عرضه کند.

قطعا تا خاتمه سال تعداد نوت بوک های فایوجی بیشتری در تیررس انتخاب شما قرار می گیرد ولی فعلا باید با همین دو الی سه مدل پیش برویم.

چرا باید یک لپ تاپ 5G بخریم؟

پیش از اینکه سراغ معرفی لپ تاپ های 5G بروم؛ بهتر است این پرسش را پاسخ دهم که اصولا چرا به یک لپ تاپ فایوجی احتیاجی داریم؟ چه مزیت یا آورده ای برای ما دارد که برایش هزینه بالایی بکنیم؟

تصور کنید یک لپ تاپ همواره همراه خود دارید که 24 ساعته به اینترنت پر سرعتی با سرعت انتقال اطلاعات چند گیگابیت بر ثانیه وصل است.

در اتاق و محل کار، در سالن کنفرانس ویدیویی، در جلسه ای بیرون از شرکت و روی پروژه، در خانه، در رستوران و کافی شاپ و سفر و فرودگاه و هواپیما شما همواره به اینترنت متصل هستید و هرگز این اتصال قطع نمی گردد.

اصطلاحا بدون Non Stop دارید از لپ تاپ و اینترنت استفاده می کنید و سرعت آن جوابگوی هر کار و احتیاج شما است.

اگر می خواهید ویدیوکنفرانس برگزار کنید؛ اگر می خواهید فایل های پروژه و طراحی های خود را روزانه روی اینترنت آپلود و برای کارفرما بفرستید؛ اگر می خواهید دائما با کارمندان و نیروهای اجرایی خود در ارتباط تصویری باشید؛ اگر احتیاج دارید در هر وضعیتی از لپ تاپ به صورت یک تبلت استفاده نموده و اطلاعات دانلود و آپلود کنید؛ لپ تاپ 5G برای این منظور ساخته شده است.

قطعا یک لپ تاپ 5G می تواند فرم و سبک کاری شما را تغییر دهید و هوشمندتر، چابک تر، مفیدتر و موثرتر کار کنید.

معرفی 3 لپ تاپ 5G

گفتیم تا نیمه اول سال 2020 بیش از دو الی سه مدل لپ تاپ 5G وارد بازار نمی گردد. در اینجا سه مدل لپ تاپ فایوجی داریم که می توانند سبک کاری شما را تغییر دهند:

Dell Latitude 9510

در ماه مارس وارد بازار شده و قیمت آن از حدود 1799 دلار شروع می گردد. فقط در شبکه های 5G از فرکانس های زیر 6 گیگاهرتز (Sub-6) پشتیبانی می نماید و از امواج میلی متری خبری نیست.

با صفحه نمایش لمسی 15 اینچ و عمر باتری 30 ساعت، وزنی حدود 1.45 کیلوگرم دارد تا یک گزینه مناسب برای همواره همراه شما باشد.

به آخرین نسل پردازنده های اینتل سری دهم مجهز شده است و از وای فای 6 پشتیبانی می نماید.

Lenovo Yoga 5G

این لپ تاپ 5G نیز در بهار 2020 با قیمت 1.499 وارد بازار شده است. مودم این لپ تاپ از هر دو نوع فرکانس شبکه های فایوجی (زیر 6 گیگاهرتز و امواج میلی متری) پشتیبانی نموده و دارای یک صفحه نمایش 14 اینچی لمسی با عمر باتری 24 ساعت و وزنی 1.3 کیلوگرم است.

سرعت اینترنت روی این لپ تاپ تا 4 گیگابیت بر ثانیه می رسد. یک لپ تاپ دو در یک بسیار شیک و سبک و باریک ولی با قدرت پردازشی بالا است. می توانید تا 16 گیگابایت رم روی این لپ تاپ داشته باشید. همین طور، پردازنده گرافیکی و پردازنده مرکزی آن از بهترین های بازار هستند.

HP Elite Dragonfly with 5G

هنوز وارد بازار نشده و قرار است در تابستان 2020 عرضه گردد. در 5G مانند لپ تاپ شرکت دل فقط از فرکانس های زیر 6 گیگاهرتز پشتیبانی می نماید و قیمت دقت آن معین نیست.

این لپ تاپ زیر 1 کیلوگرم وزن دارد و به پردازنده های نسل هشتم Vpro اینتل مجهز شده است. وای فای 6، ارتباطات 4G LTE و صفحه نمایش بسیار روشن 100 نیتی 13.3 اینچی برای لذت بردن از هر چیزی دارد.

منبع: شبکه چی
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 925

به "این لپ تاپ های 5G نحوه کار کردن شما را عوض می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این لپ تاپ های 5G نحوه کار کردن شما را عوض می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید