خبرنگاران فراوری ماسک پزشکی در بجنورد، معطل 13 میلیارد ریال وام

به گزارش گفتمان برتر، بجنورد- خبرنگاران- مجوز فراوری ماسک پزشکی و محافظ با ظرفیت سالانه 62 میلیون عدد، در مرکز خراسان شمالی صادر شده است اما اجرای آن، معطل دریافت 13 میلیارد ریال تسهیلات ارزانقیمت است.

خبرنگاران فراوری ماسک پزشکی در بجنورد، معطل 13 میلیارد ریال وام

مدیرعامل شرکت دانش بنیان سپانو الکترونیک شرق روز دوشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: اگر با پرداخت تسهیلات مورد احتیاج به فوریت موافقت گردد، طرح مزبور سال جاری عملیاتی و به بهره برداری می رسد.

وحید جعفری گفت: در صورتی که در یکی دو روز آینده، 13 میلیارد ریال تسهیلات با بهره پایین تامین گردد می توانیم نسبت به ساخت دستگاه ها اقدام نموده و خط فراوری را قبل از خاتمه سال افتتاح کنیم اما تاخیر در این فرایند، کار را به سال آینده موکول خواهد نمود.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت: در صورت راه اندازی، این تنها کارخانه فراوری کننده ماسک در شرق کشور خواهد بود.

جعفری اضافه نمود: در طرح مزبور، کارخانه فراوری ماسک با 27 میلیارد ریال سرمایه گذاری، راه اندازی می گردد که 13 میلیارد ریال آن تسهیلات و مابقی آورده خود سرمایه گذار است.

وی گفت: محصول فراوریی در صورت اشباع احتیاج داخل، قابلیت صدور به خارج از کشور را نیز خواهد داشت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی هم با اشاره به صدور مجوز فراوری 62 میلیون عدد ماسک پزشکی و محافظ در بجنورد، گفت: مجوز فراوری 20 میلیون ماسک محافظ پزشکی، 22 میلیون ماسک یکبار مصرف پزشکی و 20 میلیون ماسک محافظ گرد و غبار با طی چرخه امور اداری، یک روزه صادر شد.

رضا فیروزه گفت: از سرپرستی های شعب بانکی استان خواسته شده در تامین اعتبار این سرمایه گذار بخش خصوصی که فرصت اشتغال هم ایجاد نموده، دریغ نکنند.

به دنبال پیدایش نگرانی ها از ابتلا به ویروس کرونا، تقاضا برای خرید ماسک طبی افزایش یافته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 754

به "خبرنگاران فراوری ماسک پزشکی در بجنورد، معطل 13 میلیارد ریال وام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فراوری ماسک پزشکی در بجنورد، معطل 13 میلیارد ریال وام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید