خبرنگاران ارسال پیامک هشدار به رانندگان تهرانی

به گزارش گفتمان برتر، تهران - خبرنگاران - مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، از ارسال پیامک کاهش تردد به مالکان خودروها اطلاع داد، گفت: شهرداری تهران امکانی در اختیار دارد که با اراسال پیامک به شهروندان آنان را از تخلف ها و ورود به محدوده طرح ترافیک آگاه می نماید.

خبرنگاران ارسال پیامک هشدار به رانندگان تهرانی

به گزارش روز آدینه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، محمد فرجود افزود: با استفاده از همین امکان، از روز گذشته در یک بازه زمانی 10 تا 15 دقیقه ای هر خوردویی که عبور می نماید، پیامکی حاوی توصیه به کاهش تردد در شهر و پرهیز از ترددهای غیر ضروری ارسال می گردد.

وی ادامه داد: این اقدام برای از بین رفتن رنجیره ویروس کرونا از سوی شهرداری تهران اجرا شده است.

به گفته فرجود، در این پیامک که حاوی شماره پلاک خودرو و محل عبور است، آمده است خواهشمند است به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری نمایید.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: تا به امروز 29 هزار و 406 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، 2234 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت نموده و 10 هزار و 457 نفر نیز بهبود یافته اند.

کیانوش جهانپور دیروز درباره آخرین شرایط ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از آن گفت: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس یافته های آزمایشگاهی، 2389 مورد جدید ابتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و با این حساب، مجموع بیماران مبتلا به این بیماری تا امروز 7 فروردین 1398 به 29 هزار و 406 نفر رسید. خوشبختانه تا به امروز 10 هزار و 457 نفر از مبتلایان به این بیماری، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

جهانپور گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 157 نفر از بیماران کووید19 جان خود را از دست دادند و در مجموع، شمار درگذشتگان بر اثر این بیماری به 2234 نفر افزایش یافت.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 835

به "خبرنگاران ارسال پیامک هشدار به رانندگان تهرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ارسال پیامک هشدار به رانندگان تهرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید