تشریح آخرین شرایط درمانی علیرضا کریمی و حسن یزدانی

به گزارش گفتمان برتر، ابراهیم مهربان با بیان اینکه مصدومیت و فرایند درمانی علیرضا کریمی و حسن یزدانی کاملاً با یکدیگر فرق دارد به خبرنگاران گفت: شرایط مصدومیت و درمان این دو آزادکار عنوان دار تیم ملی کاملاً متفاوت است. حسن یزدانی چند ماه قبل دچار مصدومیت از ناحیه مینیسک شد و توسط دکتر کیهانی تحت عمل جراحی قرار گرفت. او در این مدت توانست با اقدامات درمانی لازم از جمله فیزیوتراپی و تمرینات سبک به شرایط امیدوارکننده ای برسد.

تشریح آخرین شرایط درمانی علیرضا کریمی و حسن یزدانی

وی ادامه داد: حسن یزدانی در دوران نقاهت و ادامه فرایند درمانی خود که با پیشرفت خوبی همراه بود توانست با حضور در اردوی تیم ملی، زیر نظر پزشک، فیزیوتراپ و همچنین کادر فنی به تمریناتش ادامه دهد و تا حد زیادی به شرایط ایده آل نزدیک شود. هم اکنون نیز او با وجود تعطیلی اردوهای تیم ملی به دلیل شیوع ویروس کرونا، تمرینات انفرادی خود را پیگیری می کند و همچنان تحت نظر کادر فنی است.

مربی تیم ملی کشتی آزاد به شرایط علیرضا کریمی هم اشاره کرد و گفت: کریمی به تازگی مورد عمل جراحی قرار گرفته که فرایند درمانی و جراحی او به مراتب سنگین تر از حسن یزدانی است. او از ناحیه رباط پا دچار مشکل شده بود که چند پیش توسط دکتر کیهانی جراحی شد. با توجه به مدتی که از عمل جراحی او می گذرد، کریمی می بایست استارحت می کرد که البته به تازگی با نظر پزشک مشغول فیزیوتراپی شده است. خوشبختانه فرایند درمانی او بعد از جراحی در شهر کرج استارت خورده که امیدواریم کریمی بتواند روز به روز به شرایط ایده آل نزدیک شود.

مهربان گفت: کریمی برای بازگشت به تمرینات اصلی کشتی باید همچنان زیر نظر کادر فنی و فیزیوتراپ خود باشد که این موضوع نیازمند نظر و تایید پزشکان است. بدیهی است بازگشت کریمی به روی تشک کشتی منوط به نشست هماهنگی غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی و دکتر کیهانی است که آنها اعلام کنند کریمی از چه زمانی می تواند به تمرینات اصلی مشغول شود.

وی در خصوص شرایط دیگر آزادکاران که به دلیل تعطیلی اردوهای تیم ملی مجبور به تمرینات انفرادی هستند، گفت: بچه ها با توجه به تعویق بازیهای المپیک با برنامه های متفاوت مشغول به تمرینات انفرادی هستند. ما تمرینات بچه ها را با یک برنامه از پیش تدوین شده در دستور کار داشتیم تا اینکه اعلام شد، بازیهای المپیک به سال آینده موکول شده، در نتیجه ما نیز برنامه های تمرینی را تغییر دادیم. البته تحادیه جهانی کشتی هنوز تقویم سالانه خود را تدوین و اعلام نکرده و باید برای برنامه ریزی دقیق و نهایی، تا آن زمان همچنان منتظر باشیم، چراکه با حدس و حدس و گمان نمی توان در خصوص آینده برنامه ریزی و اقدام کرد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در پایان خاطر نشان کرد: سعی ما بر این است در شرایط کنونی که همه چیز به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده، آمادگی عمومی بچه ها حفظ شود. در نتیجه تمریناتی که برای آنها در نظر گرفته ایم تا بصورت انفرادی پیگیری شود بیشتر مربوط به تمرینات استقامتی و رفع اشکال است. طبیعتاً تمرینات اصلی باید در اردوهای تیم ملی و با توجه به امکانات اردویی پیگیری شود که فعلاً زمان آغاز اردو نیز مشخص نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 936

به "تشریح آخرین شرایط درمانی علیرضا کریمی و حسن یزدانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح آخرین شرایط درمانی علیرضا کریمی و حسن یزدانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید