هدف اصلی من رسیدن به المپیک است، فقط به پیشرفت فکر می کنم

به گزارش گفتمان برتر، علیرضا نجاتی یکی از پدیده های کشتی فرنگی کشورمان که با کسل مدال برنز در رقابتهای جهانی توانست صندلی خود را دربین مدعیان تثبیت کند به خبرنگاران گفت: همچنان در شهر قم مشغول تمرینات انفرادی هستم. البته با توجه به محدودیت های موجود به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی اردوهای تیم ملی، همچنان سعی می کنم به هر شکل ممکن به تمرین بپردازم.

هدف اصلی من رسیدن به المپیک است، فقط به پیشرفت فکر می کنم

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

وی توضیح داد: تعطیلی ورزش در دنیا دامن گیر تمامی کشورهای صاحب نام کشتی شده، اما باید در این شرایط هم طوری برنامه ریزی کنیم که از گردونه رقابت با مدعیان اصلی کشتی دنیا عقب نمانیم.

فرنگی کار جوان تیم ملی ادامه داد: با توجه به هدفگذاری که برای آینده ام در نظر دارم به هر شکل ممکن کوشش می کنم تا به المپیک برسم. برای رسیدن به این هدف در هر مصاف و میدانی که پیش روی من باشد حضور می یابم و طبق نظر کادر فنی عمل می کنم تا با فرایندی رو به رشد به دوبنده تیم ملی برسم. به همین دلیل به چرخه انتخابی تیم ملی هم احترام می گذارم و برای رسیدن به المپیک طبق هر مصوبه و قانونی عمل خواهم کرد.

وی در خصوص حریفانش در وزن 60 کیلوگرم نیز گفت: المپیک که به تعویق افتاد، خیلی ها از اوزان بالاتر و پایین تر تصمیم گرفتند به وزن 60 کیلوگرم بیایند. البته من نیز همه حریفانم را به خوبی می شناسم و به خوبی انها را بررسی نموده ام.

نجاتی به حضور در رقابتهای لیگ برتر هم اشاره نمود و اضافه کرد: طبیعتا حضور در لیگ کشتی می تواند در فرایند آماده سازی و مصاف با رقبای داخلی بسیار مثمرثمر باشد. ضمن اینکه لیگ برتر می تواند در بحث اقتصادی و درآمدزایی هم به مربیان و کشتی گیران یاری کند، چراکه این قشر از ورزشکاران، منبع درآمد ثابت و تعیین و تضمین شده ای ندارند.

وی در خاتمه به لزوم حمایت بیشتر متولیان ورزش کشور از کشتی تاکید نمود و گفت: کشتی همیشه یکی از رشته های پیروز ورزشی ایران در میادین عظیم همچون رقابتهای دنیای و المپیک بوده و واقعا جا دارد تا متولیان ورزش کشورمان با نگاه ویژه ای به این رشته پرافتخار توجه نمایند. مطمئنا حمایت کافی و مطلوب از کشتی می تواند پیروزیت های بعدی را تضمین و سبد مدالی کاروان ورزشی ایران در المپیک پیش رو را سنگین تر کند.

به گزارش خبرنگاران، علیرضا نجاتی سال گذشته پیروز شد در رقابتهای دنیای 2019 قزاقستان به مدال برنز برسد و سهمیه وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در المپیک را کسب کند. این فرنگی کار جوان که با تعطیلی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی به زادگاهش در شهر قم بازگشت و مدتی است تمریناتش را بصورت انفرادی در این شهر ادامه می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1032

به "هدف اصلی من رسیدن به المپیک است، فقط به پیشرفت فکر می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف اصلی من رسیدن به المپیک است، فقط به پیشرفت فکر می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید