خوشبینی مهاجرانی به امید ، با این کادر صعود می نماید

به گزارش گفتمان برتر، ه تیم امید خیلی خوشبین هستم چون مربی کاربلدی مثل کرانچار دارد همچنین مدیر توانمندی مثل حمید استیلی.به نظرم از این تیم باید به خوبی حمایت گردد و اردوها همچنین بازی های تدارکاتی خوبی انجام دهد.

خوشبینی مهاجرانی به امید ، با این کادر صعود می نماید

به گزارش خبرنگاران ،سرمربی سابق تیم ملی که ارتباط بسیار خوبی با حمید استیلی دارد در اردوی تیم امید درعمان حاضر شد و گفت به صعود این تیم خوشبین است.

حشمت مهاجرانی در اردوی تیم فوتبال امید در مسقط ضمن دیدا و گفت و گو با زلاتکو کرانچار ، حمید استیلی و حسین کلانی اظهار امیدواری کرد تیم فوتبال امید ایران طلسم ناکامی در صعود به المپیک سرانجام دهد.

مهاجرانی در این خصوص، گفت:من به دعوت حمید استیلی برای تماشای بازی تیم امید ایران مقابل عمان به مسقط آمده ام. باید بگویم به تیم امید خیلی خوشبین هستم چون مربی کاربلدی مثل کرانچار دارد همچنین مدیر توانمندی مثل حمید استیلی.به نظرم از این تیم باید به خوبی حمایت گردد و اردوها همچنین بازی های تدارکاتی خوبی انجام دهد تا با آمادگی و هماهنگی کافی وارد مسابقات گردد.بازیکنان تیم امید آینده فوتبال ملی ما را رقم خواهند زد و باید از این تیم و بازیکنانش به خوبی حمایت گردد.

3-165

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 25

به "خوشبینی مهاجرانی به امید ، با این کادر صعود می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشبینی مهاجرانی به امید ، با این کادر صعود می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید