بی پولی در فومن: بازیکنان را از اتوبوس پیاده کردند

به گزارش گفتمان برتر، راننده اتوبوسی که بازیکنان شهرداری را بعد از شکست مقابل نفت امیدیه به فومن برمی گرداند، در اواسط مسیر آن ها را پیاده کرد تا به فکر راه چاره جدیدی برای سفر به فومن باشند.

بی پولی در فومن: بازیکنان را از اتوبوس پیاده کردند

شهرداری فومن اسیر بی پولی

شهرداری فومن باشگاه کوچک اما پرهواداری است که در لیگ دو حضور دارد. این تیم فصل قبل تا آستانه صعود به لیگ یک پیش رفت اما مسائل مالی اجازه نداد تیم گیلانی به افتخاری بزرگ دست پیدا کند. این فصل هم شهرداری فومن با مسائل شدید مالی دست و پنجه نرم می نماید و بازیکنان و کادر فنی نمی دانند باید به چه شخص یا ارگانی اعتراض نمایند.

در همین شرایط بغرنج اما شهرداری فومن حضور فعالی در لیگ دو دارد. بازیکنان این تیم که از دریافت مبالغ قرارداد خود ناامید شده اند، امروز با اتفاق عجیبی روبرو شدند. راننده اتوبوسی که بازیکنان شهرداری را بعد از شکست مقابل نفت امیدیه به فومن برمی گرداند، در اواسط مسیر آن ها را پیاده کرد تا به فکر راه چاره جدیدی برای سفر به فومن باشند.

دلیل این اتفاق هم تعیین است. راننده اتوبوس وقتی دید مسئولان شهرداری فومن کرایه اش را کامل پرداخت نمی نمایند، این اتفاق را رقم زد تا شاید بتواند حق الزحمه خود را دریافت کند. نکته جالب اینکه کسی کرایه اتوبوس را نداد و با پیگیری مهرداد زهری- سرپرست شهرداری - بازیکنان تیم با 5 تاکسی راهی فومن شدند.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 36

به "بی پولی در فومن: بازیکنان را از اتوبوس پیاده کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی پولی در فومن: بازیکنان را از اتوبوس پیاده کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید