بدهی پرسپولیس به نوه بازیگر معروف سینما

به گزارش گفتمان برتر، یکی از نام هایی که در فهرست بلندبالای طلبکاران باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است آدام همتی است. بازیکنی که یکی از بحث برانگیز ترین خریدهای برانکو ایوانکوویچ در زمان حضورش در پرسپولیس بود. البته همتی به واسطه دوستی پدربزرگش (سعید راد) با پیشکسوتان پرسپولیس راهی تمرین سرخ ها شد و بعدها برانکو مجوز حضور او در این تیم را صادر کرد.

بدهی پرسپولیس به نوه بازیگر معروف سینما

با این حال شنیدن اینکه این بازیکن به واسطه دوران کوتاه حضورش در پرسپولیس 465 میلیون تومان از سرخ ها طلب دارد یک بار دیگر از حیف و میل عجیب پول در این باشگاه در بعضی موارد خبر می دهد.

حضور همتی در پرسپولیس آن قدر عجیب بود که به بخشی از جدل همیشگی کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ تبدیل شد؛ جایی که سرمربی پیشین تیم ملی به سرمربی وقت پرسپولیس طعنه زد و گفت: سطح فنی شما از انتخاب امثال آدام همتی تعیین می گردد. آدام همتی اما بعد از حضور عجیبش در پرسپولیس حتی بازی در فینال آسیا را هم به واسطه کمبود شدید بازیکن در پرسپولیس تجربه کرد اما در نهایت در سرانجام فصل راهی پارس جنوبی شد.

او بدون انجام حتی یک بازی در پارس جنوبی سر از سومقامیت آذربایجان درآورد و دست آخر در 26 سالگی متوجه شد که جهت زندگی اش را اشتباه انتخاب نموده تا در نهایت در کانادا مشاور املاک گردد.

با این حال بازیکنی که روزگاری به صورتی تستی در جمع سرخ ها حاضر شده بود تعیین نیست چه قراردادی با پرسپولیس به امضا رسانده که بابت یک فصل حضورش حالا رقمی نزدیک به 465 ملیون تومان طلبکار است.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1954

به "بدهی پرسپولیس به نوه بازیگر معروف سینما" امتیاز دهید

1 کاربر به "بدهی پرسپولیس به نوه بازیگر معروف سینما" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدهی پرسپولیس به نوه بازیگر معروف سینما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید