شکار عکس از الناز شاکردوست !

به گزارش گفتمان برتر، خبرنگاران: عکسی جالب از الناز شاکردوست در فضای مجازی منتشر شده است.

شکار عکس از الناز شاکردوست !

الناز شاکردوست سوپراستار مطرح ایرانی است . الناز شاکردوست در اینستاگرامش عکسی از یک غذای فوق العاده با کلاس و زیبا را که پخته است منتشر کرد.الناز شاکردوست در فیلم ابلق به ایفای نقش پرداخته و حالا این اثر به کارگردانی نرگس آبیار قرار است در آمریکا نمایش داده گردد.فیلمی که نرگس آبیار کارگردانی نموده و بازیگرانی مثل الناز شاکردوست، بهرام رادان، هوتن صبور و گلاره عباسی آن را حضور دارند.

به گزارش خبرنگاران، در این عکس النازشاکردوست در حال چرت زدن است و یکی از نزدیکان وی، از او در این حالت عکس گرفته است.

الناز شاکردوست : بچه پولدار بودم

بازیگر زنی که خیلی رک می گوید قبل از بازیگری وضع اقتصادی خیلی خوبی داشته و بچه پولدار بوده است (پدرش برای او همه چیز خریده بود) : شاید برای شما جالب باشد که الناز شاکردوست از آن دسته بازیگرانی است که قبل از بازیگری هم وضع مادی خوبی داشته و به گفته خودش فقط به عشق بازیگری وارد سینما شده است نه برای کسب عایدی. این را می توان در رفتار خانم شاکردوست هم دید. او با اینکه معروفیت زیادی دارد و محبوبیت قابل قبولی، نه در صفحه اینستاگرامش تبلیغات می نماید و نه در تبلیغ ها و افتتاحیه های تجاری شرکت می نماید و کلا در زمینه کسب عایدی از معروفیتش کار خاصی ننموده است. او بیشتر در کارهای خیر شرکت می نماید و یا از آنها در صفحه اینستاگرامش حمایت می نماید و بعلاوه او یک خانه تقریبا ساده دارد و برعکس خیلی از بازیگران اهل فخر فروشی با اموال خود نیست.

محبوبیت خاص الناز شاکردوست در فضای مجازی بازیگری که جزو محبوب ترین های اینستاگرام است : محبوبیت بسیار زیاد الناز شاکردوست در اینستاگرام در مقابل حاشیه های بسیار کم او (برخلاف بسیار از بازیگران زن ایرانی که هر روز حاشیه ای نو دارند) را به چهره محبوب تبدیل نموده است -

فالوور زیاد و حاشیه های کم : الناز شاکردوست یکی از کم حاشیه ترین بازیگران زن ایرانی است که چند میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و جالب است بدانید اصلا تبلیغ نمی نماید و قید چند میلیارد پول را (بر خلاف دیگر بازیگران که از معروفیت خود برای کسب عایدی از صفحه اینستاگرامشان بهره می برند) می زند و این نکته یکی از مهم ترین نکات جذابیت اوست.

پدرش تاجر ابزار آلات صنعتی و مادرش خانم فاطمه محتشمی خانه دار می باشد ، یک برادر بزرگتر بنام علی و یک خواهر کوچک تر از خود بنام الیکا دارد. الناز شاکردوست هنوز ازدواج ننموده و مجرد است با این حال مدتی از علیرضا حقیقی دروازه بان سابقه پرسپولیس بعنوان همسرش نام می برند که صحت نداشت.

منبع: وقت صبح

منبع: رکنا
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1888

به "شکار عکس از الناز شاکردوست !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکار عکس از الناز شاکردوست !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید