افت شدید رضایت مردم آمریکا از ترامپ در روزهای آخر ریاست جمهوری

به گزارش گفتمان برتر، نتیجه جدیدترین نظرسنجی گالوپ نشان می دهد میزان رضایت مردم آمریکا از ترامپ در آخرین روزهای ریاست جمهوری اش به پایین ترین سطح رسیده است.

افت شدید رضایت مردم آمریکا از ترامپ در روزهای آخر ریاست جمهوری

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، نظرسنجی تازه موسسه گالوپ حاکی است رضایت شهروندان آمریکایی از دونالد ترامپ در روزهای آخر ریاست جمهوری اش به شدت کاهش یافته و یک رکورد پایین را ثبت کرده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، تنها 34 درصد آمریکایی ها گفته اند که از عملکرد ترامپ به عنوان رئیس جمهور رضایت دارند. این پایین ترین میزان رضایت شهروندان آمریکایی از ترامپ از آغاز دوره ریاست جمهوری تا به امروز به شمار می رود.

میانگین رضایت آمریکایی ها از ترامپ در دوره 4 ساله ریاست جمهوری اش به 41 درصد رسیده که این رقم پایین ترین از همه روسای جمهور قبلی این کشور به شمار می رود.

ترامپ نخستین رئیس جمهور در تاریخ آمریکا است که نتوانسته است در دوره ریاست جمهوری اش در نظرسنجی های گالوپ رضایت بیشتر از 50 درصد آمریکایی ها را جلب کند.

تازه ترین نظرسنجی مشترک ای بی سی نیوز-ایپسوس نیز که روز یکشنبه منتشر شد نشان می دهد بیشتر آمریکایی ها خواستار برکناری ترامپ از قدرت هستند.

دوره ریاست جمهوری ترامپ در حالی قرار است روز چهارشنبه به سرانجام برسد که حمله اخیر طرفداران وی به ساختمان کنگره، موجب تشدید نگرانی ها در خصوص شرایط امنیتی واشنگتن و سایر ایالت های این کشور در آستانه مراسم تحلیف جو بایدن شده است.

پنتاگون پیش از این درباره خطر احتمالی اعتراضات مسلحانه در آستانه مراسم تحلیف بایدن هشدار داده است.

وزارت دفاع آمریکا مجوز استقرار 25 هزار نیروی گارد ملی این کشور در واشنگتن را برای تأمین امنیت مراسم تحلیف جو بایدن صادر کرده است.

پنتاگون پیش از این ابتدا مجوز استقرار 15 هزار نفر را صادر کرده و سپس آن را به 20 هزار نفر افزایش داده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1367

به "افت شدید رضایت مردم آمریکا از ترامپ در روزهای آخر ریاست جمهوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افت شدید رضایت مردم آمریکا از ترامپ در روزهای آخر ریاست جمهوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید