یک سفره خانه سنتی در یزد آماده بهره برداری شد

به گزارش گفتمان برتر، معاون سرمایهگذاری و تأمین منابع اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی یزد از تکمیل و تجهیز سفره خانه سنتی گنجینه اطلاع داد.

یک سفره خانه سنتی در یزد آماده بهره برداری شد

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، محمد میرشمسی روز چهارشنبه 29 مردادماه با بیان اینکه رشد و توسعه زیر ساخت ها و حمایت از سرمایهگذاری و فعالان بخش گردشگری عامل رونق، تحرک و اشتغال زایی این بخش می گردد، گفت: با نگاه فوق الذکر، این اداره کل نسبت به اجرای طرح های در دست ساخت و ادامه فرایند پروژه ها با تمام توان اقدام نموده و در نتیجه با وجود شرایط خاص مالی، ناشی از شیوع و تداوم بیماری کرونا، پروژه های شاخص در مسیرهای گرشگری شهر یزد آماده بهره برداری هستند.

او اضافه نمود: پروژه سفره خانه سنتی گنجینه در عمارتی سنتی واقع در شهر یزد، با زیر بنای 300 متر مربع و حجم سرمایهگذاری 20 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی احداث شده است.

معاون سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی یزد ادامه داد: با راه اندازی این سفره خانه که ظرفیت پذیرایی 100 نفر را دارد، زمینه اشتغال برای 10 نفر فراهم خواهد شد.

شهر میراث جهانی یزد می تواند در حوزه گردشگری غذا و خوراک، در قالب سفره خانه های سنتی با ارائه غذاهای ارگانیک و محلی جوابگو و میزبان مسافران و گردشگران باشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1055

به "یک سفره خانه سنتی در یزد آماده بهره برداری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک سفره خانه سنتی در یزد آماده بهره برداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید