پویش کرونا پلاس از ایده های نوآورانه استارت آپ ها حمایت می نماید

به گزارش گفتمان برتر، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از راه کار های فناورانه استارت آپ ها برای مقابله با ویروس کرونا در قالب پویش کرونا پلاس حمایت می نماید.

پویش کرونا پلاس از ایده های نوآورانه استارت آپ ها حمایت می نماید

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از راه کار های فناورانه و ایده های نوآورانه استارت آپ ها علیه بیماری کرونا حمایت ویژه ای می نماید. این کار در قالب پویش کرونا پلاس صورت می گیرد.

مشارکت در طرح کمپین کرونا پلاس در قالب مسئولیت اجتماعی و ارائه تخفیف و خدمات به استارتاپ های پذیرفته شده در پویش کرونا پلاس امکانپذیر است. در این طرح قرار است خدمات مورد نظر توسط صندوق های تامین اقتصادی و جسورانه، شتاب دهنده ها مراکز نوآوری مراکز رشد و پارک های علم و فناوری و شرکت های ارائه دهنده خدمات به استارتاپ ها ارائه گردد.

تامین زیرساخت های فیزیکی یا فنی برای استارتاپ های پذیرفته شده، یاری به استارتاپ های منتخب در تبلیغات و بازاریابی و حمایت و تامین اقتصادی در قالب وام و سرمایه گذاری از جمله خدماتی است که در این طرح به برگزیدگان ارائه خواهد شد.

مجموعه های علاقه مند به مشارکت در این طرح برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سامانه راه نوآوری به نشانی corona.isti.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 901

به "پویش کرونا پلاس از ایده های نوآورانه استارت آپ ها حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش کرونا پلاس از ایده های نوآورانه استارت آپ ها حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید