پناهگاه شماره 2 حیوانات کرج کی راه اندازی می گردد؟

به گزارش گفتمان برتر، خبرنگاران/البرز رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر کرج گفت: تخلیه نخاله در حواشی شهرها باید ممنوع گردد.

پناهگاه شماره 2 حیوانات کرج کی راه اندازی می گردد؟

محمد نبیونی در صد و هفتاد و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که امروز یکشنبه 17 آذر برگزار گردید، با اشاره به کوشش به راه اندازی مرکز رشد کارآفرینی اجتماعی اظهار کرد: با امضای تفاهم 3 جانبه بین شهرداری، معاونت علم و فن آوری ریاست جمهوری و کمیته امداد امام خمینی (ره) مرکز رشد کارآفرینی اجتماعی (شهر دانایی) در کرج ایجاد می گردد.

محمد نبیونی شرح داد: معاونت علم و فناروی ریاست جمهوری قول مساعدی برای تامین بخشی از اعتبار مورد احتیاج این پروژه داده و امیدواریم با تخصیص آن به زودی فرایند ساخت این مرکزآغاز گردد.

نبیونی در ادامه به بازدید خود از سازمان مدیریت پسماند به ویژه سایت حلقه دره اشاره نمود و اضافه کرد: با توجه به معضل افزایش جمعیت سگ های بلاصاحب، لازم است ایجاد پناهگاه شماره 2 حیوانات و سگ های بلاصاحب به طور جدی پیگیری گردد تا در ماه های انتهای سال شاهد راه اندازی آن باشیم.

این عضو شورای شهر همچنین از اقدام مناسب سازمان مدیریت پسماند در مورد جمع آوری نخاله های ساختمانی یاد کرد و گفت: با توجه به رشد آمار مربوط به انتقال نخاله های ساختمانی به حلقه دره از شهردار کرج درخواست می گردد دستورات لازم در مورد همکاری سایر حوزه های مدیریت شهری را صادر کند تا تخلیه نخاله ها در سطح شهر و حاشیه ها متوقف و انتقال آنها به سایت حلقه دره به طور کامل محقق گردد.

وی در انتها به ضرورت ساماندهی میدان دانشگاه خوارزمی (حصارک) اشاره نمود و اضافه کرد: به جز مواردی که به عهده معاونت فنی عمرانی و سازمان عمران بوده بقیه تعهدات در این خصوص انجام نشده که از شهردار درخواست می گردد به حوزه های مربوطه از جمله معاونت حمل ونقل و ترافیک و مدیریت منطقه 5 تذکرات لازم را ابلاغ کند.

در ادامه این جلسه، رحیم خستو دیگر عضو شورای شهر کرج، ضمن گلایه از شرایط نابسامان و آشفتگی بصری سطح شهر کرج اضافه کرد: در فضاهای شهری و معابر کرج آشفتگی بصری به چشم می خورد و تعیین نیست مجوز این تعداد سازه، تابلو و یا کانکس توسط چه معاونتی صادر شده که این امر زمینه سوء استفاده بعضی را فراهم نموده است.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی چهره شهر گفت: از شهرداری انتظار می رود تا در فرایند صدور مجوز تابلوهای تبلیغاتی ،کانکس و دیگر سازه ها ضوابط قانونی را بیش از پیش رعایت کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 527

به "پناهگاه شماره 2 حیوانات کرج کی راه اندازی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پناهگاه شماره 2 حیوانات کرج کی راه اندازی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید