هتل گیگ؛از هتل های 4 ستاره شهر پوکت، اقامت در فاصله اندک با جاذبه های شهر

به گزارش گفتمان برتر، برای رزرو اتاقی در The Gig Hotel هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما پوکت نباید تردیدی به خود راه دهید.

هتل گیگ؛از هتل های 4 ستاره شهر پوکت، اقامت در فاصله اندک با جاذبه های شهر

اتاق های هتل گیگ پوکت

اتاق های تر و تمیز و زیبای هتل گیگ پوکت با امکاناتی مثل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و بالکن و با آغوشی مملو از رفاه و آرامش به استقبال شما خواهند آمد. شما پس از گشت و گذار در شهر پوکت و انجام فعالیت های مختلف، می توانید در بازگشت به این اتاق ها از حمام اختصاصی همراه با دوش و سشوار خودتان استفاده نموده و خستگی خودتان را کاملا از بین ببرید. گفتنی است که در اوقات بیکاری خودتان می توانید از سرویس اینترنت بی سیم رایگان اتاق های هتل گیگ پوکت نیز برخوردار شوید.

رستوران هتل گیگ پوکت

با غذاهای سنتی تایلندی که طعم های فوق العاده ای دارند، رستوران هتل گیگ پوکت میزبان بسیار خوبی برای شما خواهد بود. این رستوران که فضای بسیار خوبی نیز دارد، در کنار کافی شاپ هتل گیگ پوکت شرایط ایده آلی برای میل کردن انواع خوردنی ها و نوشیدنی های لذیذ فراهم آورده اند.

امکانات تفریحی هتل گیگ پوکت

امکانات ورزشی و تفریحی هتل گیگ پوکت واقعا فراتر از امکانات یک اقامتگاه 4 ستاره هستند. زیرا برای مثال، نه تنها خود شما می توانید از شنا در استخر روباز این هتل لذت ببرید، بلکه فرزندان تان نیز با رفتن به استخر بچه ها و استفاده از وسایل سرگرم کننده در آنجا، لحظات دل انگیزی پشت سر خواهند گذاشت. جالب است بدانید که درهای سالن ورزشی هتل گیگ پوکت همیشه به روی مهمانانی که بلیط هواپیما خریده و در این هتل اقات دارند، باز است. بنابراین با حضور در این مکان می توانید از امکانات مدرن آن نهایت بهره را ببرید.

امکانات زیبایی هتل گیگ پوکت

پس از ورزش و تفریح در قسمت های مختلف هتل گیگ پوکت شما می توانید به مرکز اسپا در این هتل مراجعه کنید و زیبایی و شادابی خود را باز یابید. در این مرکز، بخش سونا طراوت خاصی به شما القا خواهد نمود. از طرفی دیگر، آرایشگر ویژه هتل گیگ پوکت با هنر و خلاقیت خود می تواند بهترین مدل موها را بر روی سر شما پیاده کند. همچنین مراقبت های پوستی بسیار خوبی نیز در هتل گیگ پوکت به مهمانان ارائه می گردد.

سایر خدمات و امکانات هتل گیگ پوکت

برای افزایش سطح رفاه و راحتی شما در هتل گیگ پوکت، مسئولان و کارکنان این اقامتگاه خدمات و امکانات متعددی در اختیارتان قرار خواهند داد که از آن جمله می توان به پارکینگ رایگان، دستگاه عابر بانک، سرویس نگهداری از چمدان ها، رزرو تور، بخش پذیرش 24 ساعته، دستگاه فکس و فتوکپی، آسانسور و روم سرویس اشاره نمود.

همچنین در این هتل، یک تراس بسیار چشم نواز و دلگشا تعبیه شده تا شما لحظاتی از روز خودتان را با میل کردن یک لیوان نوشیدنی لذیذ و تمدد اعصاب در آنجا سپری نمایید. گفتنی است که ارائه امکاناتی مثل نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتوی لباس نیز باعث ارتقا سطح بهداشت در بین مهمانان هتل گیگ پوکت می گردد.

اماکن نزدیک به هتل گیگ پوکت

فاصله هتل گیگ پوکت تا بازار آزاد بانزان: 300 متر

فاصله هتل گیگ پوکت تا مرکز خرید جانگسیلون: 350 متر

فاصله هتل گیگ پوکت تا مجتمع پردیس: 400 متر

فاصله هتل گیگ پوکت تا پیاده راه بانانا: 600 متر

فاصله هتل گیگ پوکت تا ساحل استارباکس: 750 متر

فاصله هتل گیگ پوکت تا اسکله پاتونگ: 1.1 کیلومتر

فاصله هتل گیگ پوکت تا پیست کارتینگ: 3.5 کیلومتر

فاصله هتل گیگ پوکت تا معبد چالونگ: 6.4 کیلومتر

امکانات هتل

local-laundry-service

لباسشویی (با هزینه)

details

خشکشویی (با هزینه)

menu

اتو (با هزینه)

local-bar

مینی بار

restaurant

رستوران

toys

تهویه مطبوع

pool

استخر

pets

ورود حیوانات خانگی ممنوع

import-export

آسانسور

live-tv

تلویزیون

fiber-pin

صندوق امانات

store

نظافت روزانه

fitness-center

باشگاه ورزشی

directions-car

پارکینگ رایگان

wifi

اینترنت رایگان

pool

استخر رو باز

منبع: گردشبان
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1099

به "هتل گیگ؛از هتل های 4 ستاره شهر پوکت، اقامت در فاصله اندک با جاذبه های شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل گیگ؛از هتل های 4 ستاره شهر پوکت، اقامت در فاصله اندک با جاذبه های شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید