آشنایی با هتل 4 ستاره میراژ پاتونگ پوکت

به گزارش گفتمان برتر، یکی از بهترین و تمیز ترین هتل های ارزان پوکت که می توانید در تورهای پوکت خبرنگاران در آن اتاق رزرو کنید، هتل میراژ پاتونگ پوکت Mirage Patong Phuket Hotel است. این هتل 4 ستاره پوکت با بهترین امکانات مانند رستورانی با بهترین غذاهای بین المللی، اتاق های جمع و جور و تمیز به همراه تمام امکانات رفاهی مورد احتیاج مهمانان، خدمات پذیرش عالی و امکانات تفریحی آماده خدمات رسانی است. پشت بام هتل یکی از بهترین مکان ها برای تماشای نمای شهر پوکت و کوهستان سرسبز اطراف است. در مجله تور پوکت، خصوصیات رفاهی، تفریحی، موقعیت هتل و چگونگی دسترسی داشتن به جاذبه های دیدنی این شهر از هتل میراژ پاتونگ پوکت را بیان می کنیم.

آشنایی با هتل 4 ستاره میراژ پاتونگ پوکت

خدمات رفاهی هتل میراژ پاتونگ پوکت

باغی بر روی پشت بام هتل ساخته شده که استخر هم در کنارش واقع شده است. می توانید از کافه کنار آن سفارش نوشیدنی های شیرین و خنک دهید. همچنین از نمای پانورامیک شهر و کوهستان روبرو لذت ببرید. اگر می خواهید در تورهای متنوع پوکت شرکت کنید، به سراغ میز تور هتل میراژ پاتونگ پوکت بروید. برای آشنایی با تورهای پوکت و پیدا نمودن آدرس جاذبه های اطراف از کارکنان این میز یاری بگیرید. خدمات دیگری هم در این هتل 4 ستاره ارائه می گردد. به طور مثال، برای شستن لباس ها و اتوی آن ها، می توانید از خدمات شستشوی هتل بهره مند شوید. کارکنان هتل به زبان های مختلف تایلندی و انگلیسی صحبت می نمایند.

این هتل در سال 2014 افتتاح شده و ساختمانی همگام با تکنولوژی های رفاهی روز مانند تهویه های مطبوع کولر و خنک نماینده در تمام 8 طبقه اش دارد. دو آسانسور، باربر، کافی نت و فضایی برای افراد سیگاری از دیگر امکانات ویژه هتل است. اینترنت وای فای رایگان خواهید داشت. در میز پذیرش، انبار چمدان و روزنامه در لابی با امکان کرایه ماشین در اختیارتان قرار داده می گردد. در کنار ورودی هتل، مغازه فروش سوغاتی پیدا می کنید. برای شاتل و ترانسفر هتل باید هزینه بپردازید. درون لابی مبلمان با تلویزیون وجود دارد.

اگر احتیاج به انجام کارهای اینترنتی دارید، به کافی نت بروید. حیوانات حق ورود به هتل را ندارند. هر چند که اینترنت وای فای هتل در ویلاها عالیست. بچه ها 2 سال اگر از تخت های موجود استفاده نمایند، اقامتشان رایگان خواهد بود. این هتل پارکینگ هم دارد.

امکانات تفریحی هتل میراژ پاتونگ پوکت

از امکانات تفریحی هتل می بایست به استخر روبازی در طبقه آخر هتل و بر روی پشت بام اشاره نمود. تراس آفتابگیر هم، برای استراحت مکان مناسبی است. همچنین برای گشت و گذار در اطراف شهر، می توانید از هتل دوچرخه کرایه کنید.

رستوران هتل

برای صرف صبحانه های انگلیسی می بایست از ساعت 06:30 صبح تا 10:30 صبح به رستوران هتل میراژ پاتونگ پوکت بروید.

برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل میراژ پوکت، می توانید سری به قسمت رزرو هتل تایلند در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل میراژ پاتونگ پوکت

اتاقی به نام ران او هاوس (RUN OF HOUSE)

  • مساحت: 20 متر مربع
  • دارای تراسی رو به شهر و کوه
  • با یک تخت دو نفره کینگ و ظرفیت دو نفر بزرگسال - امکان افزودن یک کودک

اتاق استاندارد

  • مساحت: 20 متر مربع
  • نمایی رو به کوهستان
  • با دو تخت یک نفره کاملا سفید رنگ- ظرفیت دو نفر

اتاق دولوکس با تراس

  • مساحت: 20 متر مربع
  • نما رو به باغ گرمسیری
  • با یک تخت دو نفره کینگ یا گاهی دو تخت یک نفره - ظرفیت 2 نفر بزرگسال - قابلیت افزودن 2 کودک

اتاق سوپریور بدون تراس

  • مساحت: 20 متر مربع
  • نما رو به اقیانوس و غروب آفتاب
  • با یک تخت دو نفره کینگ یا گاهی دو تخت یک نفره - ظرفیت 2 نفر بزرگسال - قابلیت افزودن 1 کودک

امکانات اتاق های هتل میراژ پاتونگ پوکت

تمام 129 اتاق های استاندارد و سوپریور هتل میراژ پاتونگ پوکت با تهویه مطبوع، اینترنت رایگان وای فای، خدمات شبانه روزی هتل و شبکه های جهانی در پخش تلویزیون مجهز هستند. درون هر اتاق، یخچالی کوچک، قهوه ساز، بطری آب معدنی رایگان، سشوار و مبل راحتی وجود دارد.

فاصله هتل تا جاذبه های پوکت

این هتل 4 ستاره با قرار گیری در قلب منطقه پاتونگ به جاذبه های این منطقه بسیار نزدیک است. تنها 5 دقیقه تا ورزشگاه بوکس (Bangla Boxing Stadium) و مرکز خرید جانگسیلینگ (Jungceylon Shopping Center) فاصله دارد. سواحل معروف و توریستی پوکت به نام های پاتونگ بیچ و کارون بیچ هر کدام در 5 کیلومتری هتل قرار دارند. برای رفتن به این سواحل می توانید از هتل شاتل بگیرید. اگر می خواهید به مرکز شهر پوکت بروید، باید برای طی کردن مسافت 7.6 کیلومتری تاکسی بگیرید.

فرودگاه بین المللی پوکت هم در فاصله 24 کیلومتری واقع شده است. از فرودگاه تا هتل میراژ پاتونگ پوکت حدود نیم ساعت با تاکسی در راه خواهید بود.

جاذبه هایی مانند تایگر اینترتینمنت، بانک و بیمارستان، فروشگاه بانگلا و پلازا اقیانوسی پاتونگ در کمتر از 500 متر هتل قرار گرفته اند. بازار بان زان (Ban Zaan Fresh Market) در 90 متری اینجا واقع شده است و یکی از جاذبه های دیدنی پوکت است که به تنهایی می توانید به دیدنش بروید.

موقعیت هتل میراژ پاتونگ پوکت

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل

184/25-28 ถนน ผังเมืองสาย ก Tambon Patong, Amphoe Kathu, Chang Wat Phuket 83150, Thailand

منبع: الی گشت
انتشار: 9 تیر 1398 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 98

به "آشنایی با هتل 4 ستاره میراژ پاتونگ پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل 4 ستاره میراژ پاتونگ پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید