هتل سنتر پوینت پرایم پاتایا؛ هتلی 4 ستاره تجاری و خانوادگی در تایلند

به گزارش گفتمان برتر، هتل سنتر پوینت پرایم پاتایا یکی از هتل های 4 ستاره تجاری و خانوادگی تایلند است که در منطقه ای آرام در شمال پاتایا واقع شده است.

هتل سنتر پوینت پرایم پاتایا؛ هتلی 4 ستاره تجاری و خانوادگی در تایلند

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

این هتل در سال 2018 ساخته شده و به دلیل موقعیت مکانی عالی و دسترسی آسان به بیشتر جاذبه های داخل و اطراف شهر مانند مرکز شهر، ساحل پاتایا و همچنین نزدیک بودن به بزرگراه بانکوک-چون بوری، فرودگاه اوتاپائو و فرودگاه سوارنابومی مورد استقبال گردشگران بسیاری قرار گرفته است.

همچنین این هتل تنها چند دقیقه از مینی سیام، موزه هنر بطری و آکواریوم هیولا فاصله دارد. Centre Point Prime Hotel پاتایا با استفاده از رنگهای ملایم و طراحی ملایم، به شما یاری می نماید تا در تعطیلات یا محل کار خود احساس آرامش کنید.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما خارجی و سفر به پاتایای تایلند را داشته باشید، هتل سنتر پوینت پرایم گزینه مناسبی برای یک اقامت دلنشین به شمار می آید.

امکانات کلی هتل سنتر پوینت پرایم پاتایا

از امکانات هتل سنتر پوینت پرایم پاتایا می توان به استخر روباز با تراس آفتاب، رستوران و کافه، مرکز تناسب اندام با تجهیزات ورزش های هوازی و بی هوازی مانند تردمیل، دوچرخه ثابت، ماشین های ورزشی و وزنه های آزاد، میز تنیس، باشگاه بچه ها و زمین بازی اشاره نمود.

پرسنل خوش برخورد منتظر بازدید شما هستند و با تسلط به زبان های انگلیسی، تایلندی و چینی این اطمینان را به شما می دهند که اقامت دلپذیری را سپری خواهید کرد.

اینترنت رایگان و پارکینگ اختصاصی رایگان نیز در این هتل در نظر گرفته شده است. از جمله امکانات هتل سنتر پوینت پرایم می توان به آسانسور، میز پذیرش 24 ساعته، خدمات اتاق، انبار چمدان و میز تور اشاره نمود. در صورت احتیاج به صرافی می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز بهره ببرید.

امکانات اتاق جلسات به مسافران تجاری این امکان را می دهد تا در یک فضای راحت تجارت نمایند. خدماتی مانند نظافت روزانه، فکس، فتوکپی، واکس کفش، خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در دسترس است. قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. دقت داشته باشید که حداکثر تعداد تخت اضافی مجاز، به اتاقی که انتخاب می کنید بستگی دارد.

رستوران هتل

صبحانه بوفه هر روز صبح از ساعت 6 صبح تا 10:30 صبح با پرداخت هزینه ارائه می گردد. با یک سرویس 24 ساعته در اتاق می توانید یک وعده غذایی را میل کنید. همچنین رستوران بین المللی با غذاهای مخصوص تایلندی و منوهای رژیمی ویژه نیز آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است.

امکانات اتاق های هتل

هتل سنتر پوینت پرایم پاتایا دارای 556 واحد عایق صدا در یک ساختمان 33 طبقه است. هر اتاق به تجهیزات استاندارد از جمله اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، یک تخت راحت، یک اتاق نشیمن لذت بخش، تلویزیون های هوشمند 43 اینچ دارای کانال های کابلی، مایکروویو، مینی بار و بالکن اختصاصی با چشم انداز شهر مجهز است.

اتاق ها دارای سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و سایر لوازم بهداشتی هستند. تجهیزات تهیه قهوه و چای برای راحتی میهمانان نیز در دسترس است. بچه ها 11ساله و کمتر بدون پرداخت هزینه اضافی در این هتل اقامت می نمایند.

هتل سنتر پوینت پرایم پاتایا دارای انواع اتاق های خانوادگی، دلوکس کینگ، دلوکس تویین و اتاق سه تخته استاندارد است که با رزرو اتاق دلخواه خود اقامتی بی نظیر در این هتل را تجربه خواهید کرد.

فاصله هتل سنتر پوینت پرایم پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه هنر بطری: 1.9 کیلومتر

فاصله تا مینی سیام: 3.2 کیلومتر

فاصله تا تالار شهر پاتایا: 4.6 کیلومتر

فاصله تا واکینگ استریت پاتایا: 9 کیلومتر

فاصله تا ترمینال اتوبوس پاتایا: 10.3 کیلومتر

فاصله تا فرودگاه اوتاپائو: 45.1 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1466

به "هتل سنتر پوینت پرایم پاتایا؛ هتلی 4 ستاره تجاری و خانوادگی در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سنتر پوینت پرایم پاتایا؛ هتلی 4 ستاره تجاری و خانوادگی در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید