معرفی دیدنی ترین سواحل تایلند که به بهشت تشبیه می شوند!

به گزارش گفتمان برتر، بسیاری از سواحل تایلند جزو زیباترین و برترین سواحل جهان هستند. تفاوتی نمی کند که در پی آرامش باشید یا هیجان، این سواحل تمام خواسته های شما را برآورده می نمایند. بیشتر گردشگرانی که اولویت سفرشان تماشا منظره ها زیبای دریا و ساحل و استفاده از تفریحات دریایی است تایلند را به عنوان یکی از اولین مقاصد سفر خود انتخاب می نمایند، زیرا تماشای سواحل جادویی و سفید رنگ این کشور در کنار آب های فیروزه ای و شفاف، لذتی وصف ناپذیر دارد. این کشور خط ساحلی بسیار طولانی دارد و همین مسئله باعث شکل گرفتن مجذوب کننده ترین سواحل در تایلند شده است. در ادامه تعدادی از زیباترین سواحل تایلند را معرفی می کنیم.

معرفی دیدنی ترین سواحل تایلند که به بهشت تشبیه می شوند!

خلیج مایا در جزیره فی فی کوچک - Maya Bay

خلیج مایا در کو فی فی اغلب به عنوان یکی از زیباترین سواحل تایلند معرفی می گردد. بسیاری از بازدید نمایندگان پس از نمایش این جزیره زیبا در فیلم پیروز The Beach، به این خلیج می روند. در حالی که توریستی قطعا اثر خود را بر جای می گذارد، نمی توان انکار کرد که این ساحل هنوز خیره نماینده است. شن های سفید و نرم خلیج با آب های شفاف و درخشان، با پس زمینه جنگلی متراکم که به جادوی بصری می افزاید، هر توریستی را شگفت زده خواهد نمود.

غار موراکوت - Morakot Cave

غار خیره نماینده موراکوت فقط به وسیله دریا قابل دسترسی است. آب های درخشان و شفاف، روزنه ای کوچک به صخره های پوشیده از سبزه کوه موک ترانگ پیدا می نمایند. از میان این دهانه شنا کنید، البته این شنا با صداهای مهیب امواجی که به صخره ها می کوبند و فضا را پر می نمایند همراه خواهد بود. صخره های بلند و دندانه دار، امتدادی از شن های سفید را در بر گرفته اند که به وسیله آب هایی با عمیق ترین رنگ سبز زمردی پوشیده شده است. این منطقه بدون شک یکی از زیباترین سواحل تایلند است.

ساحل پاتونگ در جزیره پوکت - Patong Beach

ساحل پاتونگ(Patong Beach) در جزیره پوکت پر از کافه ها، رستوران های متعدد، مراکز خرید متنوع و مسیرهای پیاده روی بسیار زیبا است. این ساحل یکی از بزرگ ترین و زیباترین سواحل تایلند است و در شب ها هم مانند روزهای روشنش هیاهو و جنب و جوشی عجیب دارد. از سرگرمیات ساحل پاتونگ می توان به هاوکینگ، جت اسکی و چتر بازی اشاره نمود. بعلاوه وجود تعداد زیادی کلوپ شبانه، بار، رستوران و مراکز خرید باعث شده توریستان از حضور در این ساحل حسابی لذت ببرند.

ساحل ریلی - Railay Beach

یکی از زیباترین سواحل کرابی، ساحل ریلی است. با آب های درخشان دریای آندامان در یک طرف و صخره های ناهموار در سمت دیگر، این تکه کوچک بهشت با شن های سفید تنها با قایق قابل دسترسی است. ساکت و آرام، با چشم انداز ها باورنکردنی؛ قایق های دم دراز روی امواج می چرخند، صدای پرندگان هوا را پر می کند و میمو ن ها در میان شاخ و برگ های انبوهی که به صخره ها می چسبند این طرف و آن طرف می روند.

آئو مانائو - Ao Manao

Ao Manao که به عنوان خلیج Lime هم شناخته می گردد، ساحلی زیبا در نزدیکی شهر Prachuap Khiri Khan و یکی از برترین سواحل تایلند است. آئو مانائو با چشم انداز ها دیدنی و شن های سفید یک رقیب تمام عیار برای استان جنوبی معروف تر کرابی و البته با جمعیت و شلوغی بسیار کمتری است. بنابراین می توانید به راحتی از این ساحل هلالی شکل زرق و برق دار در آرامش و سکوت نسبی لذت ببرید. دسترسی به وسیله یک پایگاه ارتش انجام می گردد که به فاکتور تازگی و مجذوب کنندهیت سفر می ا فزاید. چندین رستوران و اقامتگاه با غذاهای دریایی در نزدیکی ساحل درخت کاری شده وجود دارد.

ساحل خلیج فولی - Phulay Beach

ساحل خلیج فولی(Phulay Beach) در کنار دریای آندمان واقع شده است. این ساحل با جنگل های انبوه محاصره شده و هتل های گران قیمت و لوکس آن اقامتی فوق العاده را برای توریستان امکانپذیر می نمایند. ساحل خلیج فولی مکان زیبایی برای به آرامش رسیدن است. بعلاوه افرادی که علاقه مند به حیوانات هستند می توانند در این ساحل به دیدنی فیل ها بروند.

ساحل بطری - Bottle Beach

در حالی که کوه فانگان ممکن است بیشتر به خاطر مهمانی های ماه کامل و سایر رویدادها مشهور باشد، این جزیره بعلاوه دارای سواحل شنی زیبا و منطقه ها جنگلی پر از حیات وحش است. یکی از زیباترین سواحل تایلند در این منطقه، ساحل بطری است. طبیعت منزوی که فقط با قایق قابل دسترسی است، ساحل را آرام نگه می دارد.

آئو کوانگ پیب - Ao Kwang Peeb

Ao Kwang Peeb، در جزیره Koh Phayam، اگر کوشش می کرد مسحورنماینده است. یک ساحل کوچک با ماسه های سفید، صخره هایی که از آب های شفاف بیرون می آیند. این آب ها برای شنا مناسب و راهی عالی برای خنک شدن در گرما هستند. فضای سبز متراکم ساحل را در بر می گیرد و تنها یک مسیر برای رسیدن به ماسه ها وجود دارد. با این سفر به این ساحل، از آرامش این زیبایی منزوی لذت ببرید.

ساحل هوآهین در جزیره هواهین - Hua Hin Beach

ساحل هوآهین (Hua Hin Beach) در جزیره هواهین واقع شده و فاصله کمی تا بانکوک دارد. مسافران این جزیره توریستی بعد از طی مسافتی سه ساعته از بانکوک به ساحل هوآهین می رسند. این ساحل بیشتر مناسب خانواده هاست و در این منطقه به راحتی نمی توان شنا کرد، اما سرگرمیات آبی مهیج دیگری در دسترس توریستان واقع شده است. وجود حوضچه های آب گرم سالم و زمین های گلف لوکس بر معروفیت دنیای این ساحل افزوده و مسافران زیادی با هدف آب تنی در حوضچه های گرم و یا بازی گلف به ساحل هوآهین سفر می نمایند.

خلیج دونالد داک - Donald Duck Bay

یکی از چشم گیرترین سواحل جزایر سیمیلان، خلیج دونلد داک است. نام آن از یک صخره بزرگ که شباهت زیادی به این شخصیت محبوب دیزنی دارد، گرفته شده است. ماسه های سفید پودری شکل با امواجی برخورد می نمایند که مملو از آبزیان اند و جنگل سرسبز هم خانه مجموعه ای از گیاهان و جانوران مختلف است.

ساحل آزادی در جزیره پوکت - Freedom Beach

جزیره پوکت یکی از مجذوب کننده ترین و زیباترین شهرهای تایلند برای تجربه سفر ساحلی است. این جزیره با چشم انداز ها بکر و جادویی خود به مهم ترین منبع عایدی صنعت توریستی تایلند تبدیل شده است. اما در بین سواحل زیبای جزیره پوکت، ساحل آزادی(Freedom Beach) مجذوب کنندهیتی دو چندان دارد. فاصله این ساحل تا ساحل توریستی پاتونگ با ماشین 6 دقیقه است و توریستان پس از رسیدن به این محل باید هزینه ای جزئی به عنوان ورودی پرداخت نمایند. ساحل آزادای مکان فوق العاده ای برای آب تنی و آفتاب گرفتن است. بعلاوه توریستان می توانند در این ساحل به غواصی بپردازند و یا مشغول دیدنی چشم انداز دریا یا ماهی های دریایی کوچک شوند. در این ساحل هم مانند دیگر سواحل تایلند صندلی هایی برای اجاره و استراحت در دسترس هستند و رستوران های ساحلی انواع غذاهای تایلندی و نوشیدنی های خوش طعم را برای مسافران سرو می نمایند.

ساحل زیبای لامی در کوه سامویی - Lamai Beach, Koh Samui

ساحل زیبای لامی در کوه سامویی(Lamai Beach, Koh Samui) یکی دیگر از زیباترین سواحل تایلند است. در این ساحل عکاسان می توانند زیباترین چشم انداز ها و لحظه ها را با دوربین ثبت نمایند، شناگران می توانند در آب های شفاف دریا شنا نمایند و افرادی که عاشق استراحت در ساحل هستند هم می توانند زیر سایه درختان نخل یا روی شن های نرم دراز بکشند و از دیدنی چشم انداز ها دریایی لذت ببرند.

ساحل طلوع -Sunrise Beach

اگرچه کوه لیپ در تایلند جنوبی آغاز به جذب جمعیت بیشتری نموده است، ساحل طلوع هنوز مانند یک بهشت استوایی بکر به جای مانده است. با داشتن آب های فیروزه ای، ماسه های سفید و محیطی آرام، واژه ای به جز واژه شگفت انگیز برای توصیف این ساحل زیبا مناسب نیست. برای استقبال از روز نو زود بیدار شوید و طلوع باشکوه خورشید را در این ساحل دیدن کنید.

هات خلونگ چائو - Hat khlong Chao

هات کلونگ چائو، ساحلی خیره نماینده در جزیره زیبا و آرام کوه کود، ترکیب متنوعی از مسافران و توریستان را به خود جذب می نماید. درختان نخل در نسیم ملایم تاب می خورند و سایه ای دلپذیر در زیر نور شدید آفتاب فراهم می نمایند. دریا شفاف و آبی و ماسه ها تمیز و سفید هستند. یک آبشار در نزدیکی، همراه با مجموعه ای از مکان هایی برای صرف غذا، نوشیدن و خواب و استراحت وجود دارد. این ساحل زیبا مکانی عالی برای دیدنی غروب آفتاب است.

ساحل ماسه ای کتا در جزیره پوکت - Kata Beach

ساحل ماسه ای کتا(Kata Beach) در جزیره پوکت واقع شده است. این ساحل سحرانگیز پر از درختان نخل، آب های گرم و چشم اندازهای فوق العاده زیباست و آرامشی باورنکردنی را به توریستان هدیه می نماید. ساحل کتا مکان ایده آل برای افرادی است که با هدف دور شدن از هیاهوی زندگی روزمره و تمدد اعصاب سفر می نمایند. یکی از بزرگ ترین فستیوال های گیاهخواری تایلند در این ساحل برگزار می گردد. بنابراین اگر علاقه ای به شلوغی ندارید سعی کنید سفر خود را در زمانی غیر از برگزاری فستیوال انجام دهید.

ساحل فرا نانگ در منطقه کرابی - Phra Nang Beach

ساحل فرا نانگ (Phra Nang Beach Krabi) در منطقه کرابی یکی از مهم ترین سواحل تایلند است. این ساحل با طول 450 متر پر از شن ها و ماسه های نرم و آب های فوق العاده شفاف است. قسمت های کم عمق و نزدیک به ساحل فرا نانگ مکان های مناسبی برای شنا کردن هستند. بعلاوه وجود صخره های مجذوب کننده در این ساحل باعث شده افراد زیادی دوره های صعود و صخره نوردی را در فرا نانگ رزرو نمایند. اگر عاشق استراحت باشید می توانید زیر سایه درختان سرسبز در ساحل دراز بکشید و استراحت کنید و در صورتی که علاقه مند به ماساژ روی شن باشید هم با هزینه 70 بات می توانید از آن بهره مند شوید. در ساحل فرا نانگ خدمات و امکاناتی مانند رستوران، هتل و انواع سرگرمیات آبی فراهم است و یکی از مشهورترین معابد تایلند به نام معبد فالوس هم در این منطقه واقع شده است.

ساحل چاونگ در جزیره سامویی - Chaweng

ساحل چاونگ(Chaweng) در جزیره سامویی جزو شلوغ ترین منطقه ها تایلند محسوب می گردد. این ساحل در شمال شرقی جزیره سامویی قرار گرفته و تعداد زیادی غرفه های کنار خیابان در آن ساخته شده اند. آب شفاف و زلال دریا و شن های نرم و سفید این ساحل باعث شده توریستان زیادی به ساحل چاونگ سفر نمایند. بعلاوه در این ساحل مسافران می توانند از ورزش های آبی مانند موج سواری و جت اسکی لذت ببرند و یا در کلاب های پایکوبی شبانه به سرگرمی و شادی بپردازند. از دیگر امکانات ساحل چاونگ می توان به هتل های 5 ستاره و خانه های ییلاقی فوق العاده مجذوب کننده اشاره نمود.

هاد پوک تیان - Haad Puk Tian

این ساحل در استان پچابوری، دارای شن های طلایی است که در آب های آبی مایل به سبز پوشیده شده اند. چشم انداز ها ساحلی و مجسمه های مشاهیر ادبی تایلند که در ساحل پراکنده اند به مجذوب کنندهیت آن می افزایند. شخصیت های یکی از معروف ترین اشعار حماسی تایلند، Phra Apia Mani، در کنار ماسه ها و روی صخره های این ساحل نشسته اند و این منطقه را به یکی از معروف ترین سواحل تایلند تبدیل نموده اند.

آئو سای دانگ - Sai Daeng Resort

با ترکیب شن های نرم مایل به صورتی، صخره های ناهموار و آب های درخشان، این ساحل سحرانگیز در جزیره کو تائو تایلند واقع شده است. می توانید جزیره کوسه را در نزدیکی ببینید و صخره های مرجانی دنیای جالبی را در زیر آب ایجاد نموده اند. غواصی درست از ساحل امکان پذیر است؛ تمیز، مجذوب کننده و آرام، مکانی دلپذیر برای استراحت ، غرق شدن در آفتاب و تحسین چشم انداز ها فریبنده.

ساحل کانتیانگ - Kantiang Beach

ساحل کانتیانگ، ساحلی دورافتاده در جزیره کو لانتا در کرابی، در پارک ملی مو کو لانتا واقع شده است. آب های فیروز ه ای به ماسه های طلایی برخورد می نمایند و یک فانوس دریایی قدیمی هم در بالای صخره ها واقع شده است. ممکن است حتی میمون هایی را هم که در امتداد شن ها راه می روند، مشاهده کنید! ساحل شلوغ نیست اما معمولا چند توریست در این ساحل زیبا مشغول آفتاب گرفتن هستند.

تلینگ نگام - Taling Ngam

تلینگ نگام در Koh Samui دارای چشم انداز ها شگفت انگیزی از جزایر سبز کوچک و است که پارک ملی زیبای دریایی Angthong را تشکیل می دهند. این ساحل شنی در یک جنگل غنی از حیات وحش پنهان شده است و یکی از برترین منطقه ها برای دیدنی غروب آفتاب در سواحل تایلند است.

ساحل لانگ بیچ در جزیره کوه لانتا - Long Beach

ساحل لانگ بیچ(Long Beach) در جزیره کوه لانتا یکی از طولانی ترین سواحل تایلند است. توریستان هنگام قدم زدن در این ساحل می توانند غذاها و نوشیدنی های دلخواهشان را در رستوران های ساحل لانگ بیچ نوش جان نمایند و با انرژی مضاعف به گشت و گذار بپردازند. این ساحل مکان بسیار ایده آلی برای شنا کردن است. در طول شب هم مهمانی های مجذوب کنندهی در این مکان برپا می گردد و مسافران در کنار یکدیگر به جشن و پایکوبی می پردازند.

ساحل تا فو - Tha Pho Beach

امتداد ماسه های سفید با تعداد کمی از اقامتگاه ها، هتل های مقرون به صرفه قیمت و البته استراحتگاه های مجلل، احساس انزوا و آرامش در این منطقه را حفظ می کند. کوه کود به عنوان یکی از جزایر کوچک تایلند، به حال و هوای آرام و رویایی آن معروف است، دنیایی دور از استراحتگاه های پر سر و صدا در مقاصد ساحلی مشهورتر این کشور. در حالی که ساحل تا فو ساکت است، آب های فیروزه ای آرام آن مامن یک زیست بوم زیرآبی پر رونق است که در آن لاک پشت های دریایی، باراکوداها و ساکنان صخره ها در کنار هم زندگی می نمایند.

جمع بندی درباره دیدنی ترین سواحل تایلند

تایلند یکی از مجذوب کننده ترین مقاصد توریستدی دنیا محسوب می گردد. این کشور زیبا از جزایر مختلف تشکیل شده و سواحل آن جزو زیباترین و بکرترین سواحل دنیا هستند. سفر به هر یک از سواحل تایلند جزو لذت بخش ترین و خاطره انگیزترین سفرهای هر توریستی است. در این مقاله تعدادی از دیدنی ترین سواحل تایلند را معرفی کردیم. با این که توصیف زیبایی های سواحل این کشور کار بسیار مسئله ای است اما سعی کردیم شما را تنها بخش کوچکی از این زیبایی ها آشنا کنیم. در پایان امیدواریم لحظات لذت بخشی را در سفر به سواحل تایلند تجربه کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1403 بروزرسانی: 11 شهریور 1403 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 2241

به "معرفی دیدنی ترین سواحل تایلند که به بهشت تشبیه می شوند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی دیدنی ترین سواحل تایلند که به بهشت تشبیه می شوند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید