معرفی اپلیکیشن: ساخت راحت عکس نوشته هایی زیبا با فونت های فارسی متنوع

به گزارش گفتمان برتر، وقتی وارد اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی می شویم؛ عکس نوشته هایی با فونت های بسیار بد و آزاردهنده می بینیم. بسیاری از کاربران تصور می نمایند فونت های قابل استفاده برای نوشتن متن روی عکس محدود هستند یا اینکه نمی توانند تایپوگرافی بهتر استفاده نمایند.

معرفی اپلیکیشن: ساخت راحت عکس نوشته هایی زیبا با فونت های فارسی متنوع

بعضی از صاحبان پیچ ها و کانال ها هم چون با اپلیکیشن های تایپوگرافی و ساخت عکس نوشته آشنایی ندارند یا تصور می نمایند کار با آن ها بسیار سخت است؛ اصلا سراغ شان نمی روند؛ در حالی که اپ های زیادی هستند که سریع و راحت یک متن را به شکل ها و فونت های مختلفی روی عکس درج نموده و انواع گزینه ها برای شکیل تر کردن عکس نوشته دارند.

با این اپ ها می توانید نوع فونت، اندازه فونت، رنگ و پس زمینه را تغییر دهید و عکس نوشته هایی به مراتب قشنگ تر و دل نشین تر بسازید.

امروز، در اپ استور به اپلیکیشن جالبی به نام Tahrir برخوردم که شاید توسعه دهنده آن هم یک ایرانی باشد. این اپلیکیشن به طور معمول 3 دلار قیمت دارد ولی برای چند روز محدود رایگان شده است.

اپلیکیشن Tahrir از بیش از 100 فونت داخلی برای زبان های انگلیسی، عربی، فارسی، چینی و زبان های دیگر پشتیبانی می نماید. ضمناً می توانید بسته های فونت مخصوص آن را از اینترنت دریافت و نصب کنید.

علاوه بر اینکه می توانید متن هایی به شکل های مختلف روی عکس یا پس زمینه های گوناگون و سفارشی بنویسید، امکان تغییر رنگ متن و پس زمینه، تایپوگرافی و تغییر اندازه فونت را دارید.

ویژگی مهم دیگر برنامه تحریر، اعمال ویرایش های ساده ای روی متن ها مانند چرخش، سایه زنی و تراز است. همین طور، امکان زوم کردن روی پس ژمینه و عکس ها یا استفاده از انواع پس زمینه های آماده را دارد.

این اپلیکیشن امتیاز 4.7 از 5 گرفته و غالب کاربران 5 ستاره به آن دادند. تنها ایرادی که برای این اپ نوشته شده؛ کار روی پس زمینه ها و عکس های عمودی است. ضعفی که این روزها بسیار اهمیت دارد و کاربران می خواهند روی عکس های افقی هم کار نمایند.

اگر دنبال نرم افزاری ساده برای نوشتن متن روی عکس هستید و نمی خواهید سراغ نرم افزارهای حرفه ای و سنگین ویرایش عکس و تایپوگرافی بروید؛ استفاده از اپلیکیشن Tahrir را پیشنهاد می کنیم.

اپلیکیشن Tahrir را رایگان از روی اپ استور اپل برای آیفون و آیپد دانلود کنید.

منبع: یک پزشک
انتشار: 18 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 187

به "معرفی اپلیکیشن: ساخت راحت عکس نوشته هایی زیبا با فونت های فارسی متنوع" امتیاز دهید

4 کاربر به "معرفی اپلیکیشن: ساخت راحت عکس نوشته هایی زیبا با فونت های فارسی متنوع" امتیاز داده اند | 3.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن: ساخت راحت عکس نوشته هایی زیبا با فونت های فارسی متنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید