محمدی: نظر بوناچیچ این است که نمی توانم به تیم یاری کنم

به گزارش گفتمان برتر، مدافع تیم فوتبال ذوب آهن گفت: غیبت من در دو بازی گذشته با تصمیم سرمربی بوده و حفظ آرامش تیم از هر چیزی برای من مهمتر است.

محمدی: نظر بوناچیچ این است که نمی توانم به تیم یاری کنم

هادی محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد غیبتش در بازی های اخیر ذوب آهن گفت: من در بازی با فولاد خوزستان اخراج شدم و بازی با نفت مسجدسلیمان را به دلیل مصدومیت از دست دادم. بعد از آن دیگر برای ذوب آهن بازی نکردم و مقابل پرسپولیس و نساجی غایب بودم. نظر بوناچیچ به عنوان سرمربی تیم این است که نمی توانم به تیمم یاری کنم و فکر می کنم در حال حاضر حفظ آرامش ذوب آهن از هر چیزی مهمتر است.

وی در مورد اینکه بوناچیچ در این چند سال با بعضی بازیکنان در تیم های مختلف دچار چالش شده است، توضیح داد: نظری در این خصوص ندارم و فکر می کنم بهتر است در سرانجام فصل صحبت کنم. الان مهم این است که تیم آرامش داشته باشد. خدا را شکر در این چند هفته هم طوری نتیجه گرفتیم که ماندن مان در لیگ برتر قطعی شد.

مدافع ذوب آهن در مورد شرایط قراردادش با این تیم اظهار داشت: یک فصل دیگر قرارداد دارم، البته چند پیشنهاد خوب هم به من رسیده و باید دید در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1089

به "محمدی: نظر بوناچیچ این است که نمی توانم به تیم یاری کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: نظر بوناچیچ این است که نمی توانم به تیم یاری کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید