اشتباهات بچه گانه ای در 3 بازی اخیر داشتیم، پولی دریافت نکرده ایم

به گزارش گفتمان برتر، به گزارش خبرنگاران، دراگان اسکوچیچ جمعه شب پس از تساوی تیمش در برابر ذوب آهن در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: شاد نیستم از نتیجه بازی ولی از اینکه بازیکنان یاد گرفته اند که چگونه بازی کنند، از این بابت شاد هستم. در این دیدار خوب بازی کردیم و شانس های زیادی برای گلزنی داشتیم.

اشتباهات بچه گانه ای در 3 بازی اخیر داشتیم، پولی دریافت نکرده ایم

وی افزود: در سه بازی گذشته ما اشتباهات بچه گانه ای داشتیم. تمام کنترل بازی را در اختیار داشتیم و خوب بازی کردیم و راضی و راضی هستم که بازیکنان متوجه شده اند که چه چیزی از آنها می خواستم. تفاوت در باشگاه های بزرگ و کوچک در همین است که شاید تیم های استقلال و پرسپولیس بد بازی کنند ولی این قدر ساده گل دریافت نمی کنند.

اسکوچیچ در خصوص بختیار رحمانی نیز شرح داد: این بازیکن به روزهای خوب خود بعد از قهرمانی با فولاد برنگشت ولی او یک بازیکن خوب است و ما سعی می کنیم با تمرین او را به روزهای اوج خود بازگردانیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت همچنین در خصوص بازیکنان خود اظهار کرد: ما بازیکنانی را جذب کردیم که در واقع موجودی بازار بودند و ما امسال حتی بدون بازیکن خارجی در حال بازی کردن هستیم. بازیکنان من بسیار خوب هستند و با تمام محدودیت های موجود، خوب بازی کردند.

اسکوچیچ شرح داد: بازیکنان و مربیان تیم صنعت نفت بدون هیچ دریافتی در حال بازی هستند و در بازی های اخیر تنها روی اشتباهات بچه گانه گل دریافت کرده ایم.

به گزارش خبرنگاران، از سری رقابت های هفته چهارم لیگ نوزدهم شامگاه جمعه تیم های صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان در آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 318

به "اشتباهات بچه گانه ای در 3 بازی اخیر داشتیم، پولی دریافت نکرده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباهات بچه گانه ای در 3 بازی اخیر داشتیم، پولی دریافت نکرده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید