مجموعه ورزش امور اداری را پیگیری کند

به گزارش گفتمان برتر، ستاد مقابله با کرونا در ورزش با صدور اطلاعیه دیگری از مجموعه ورزش کشور خواست با رعایت استانداردهای بهداشتی امور اداری را پیگیری نمایند.

مجموعه ورزش امور اداری را پیگیری کند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی کشور، ستاد مقابله با کرونا در ورزش اطلاعیه شماره 7 خود را منتشر کرد. در این اطلاعیه از فدراسیون های ورزشی، باشگاه ها، ادارات کل ورزش و جوانان استان ها و به طور کلی از مجموعه ورزش کشور خواسته شد با رعایت استانداردهای بهداشتی، امور اداری را پیگیری نمایند.

در این اطلاعیه همچنین درج شد: با توجه به بازگشایی ادارات و پیگیری امور جاری ورزش کشور، تمام فدراسیون های ورزشی، باشگاه های طراز اول، ادارات کل ورزش و جوانان استان ها و بخش های مختلف ورزش کشور مکلفند پیگیری امور اداری را برابر رعایت دقیق نکات بهداشتی و مطابق دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا انجام دهند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: غربالگری (تب سنجی) کرونا در مبادی ورودی، گندزدایی اماکن اداری، رعایت فاصله بهداشتی کارمندان، استفاده کارکنان از ماسک و دستکش، وجود مواد ضدعفونی نماینده دست و رعایت کامل نکات بهداشتی در تمام بخش های ادارات برای پیشگیری و مقابله با کرونا از جمله مواردی است که باید به جد مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیغام/4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 830

به "مجموعه ورزش امور اداری را پیگیری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه ورزش امور اداری را پیگیری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید