مبتلایان به کرونا در لبنان 548 نفر اعلام شد

به گزارش گفتمان برتر، وزارت بهداشت لبنان روز سه شنبه از افزایش شمار افراد مبتلا به کرونا در این کشور اطلاع داد و آخرین رقم این افراد را 548 نفر گفت.

مبتلایان به کرونا در لبنان 548 نفر اعلام شد

شبکه المنار در خبری فوری به نقل از وزارت بهداشت با اعلام این مطلب اضافه کرد : با مثبت اعلام شدن آزمایش ابتلای هفت نفر از هموطنان به کرونا شمار مبتلایان به این بیماری در لبنان به 548 نفر افزایش یافت.

وزارت بهداشت لبنان توضیح داد: در بین 430 نفر از لبنانی های مهاجر بازگشته به این کشور هیچ مورد ابتلا به ویروس کرونا گزارش نشده است.

پایگاه خبری لبنان 24 روز یکشنبه از بازگشت حدود 400 نفر از مهاجران لبنانی توسط شرکت هواپیمایی خاورمیانه لبنان از کشورهای عربستان ، امارات و نیجریه اطلاع داد.

بر اساس مقرراتی که دولت و وزارت بهداشت لبنان اعلام نموده این مهاجران می بایست با پر کردن فرم های خود اظهاری نسبت به تامین هزینه های درمان و قرنطینه و ماندن در منزل و یا هتل های در نظر گرفته شده اقدام نمایند.

تا به امروز 19 نفر از بین مبتلایان در لبنان جان خود را از دست داده اند و 60 نفر هم بهبود یافته اند و افزون بر هزار نفر نیز در قرنطینه بسر می برند.

ویروس کرونا موسوم به کووید 19 اواسط ماه دسامبر (24 آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام نمود.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 867

به "مبتلایان به کرونا در لبنان 548 نفر اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبتلایان به کرونا در لبنان 548 نفر اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید