لزوم توجه ویژه ستاد کرونا به سکونتگاه های غیررسمی ، احتمال قطع خدمات شهرداری بخاطر مسائل اقتصادی

به گزارش گفتمان برتر، رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران خواستارتوجه ستاد کرونا به سکونتگاه های غیر رسمی جنوب تهران شد.

لزوم توجه ویژه ستاد کرونا به سکونتگاه های غیررسمی ، احتمال قطع خدمات شهرداری بخاطر مسائل اقتصادی

به گزارش خبرنگاران، حسن خلیل آبادی پس از استماع گزارش دکتر علیرضا زالی - فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران - با بیان این که چندی پیش بنده با خط ارتباطی 4030 تماس گرفتم و 20 دقیقه پشت خط بودم اما یکباره ارتباط قطع شد، گفت: از فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران می خواهم که به مسئله شیوع این بیماری در جنوب شهر و سکونتگاه های غیر رسمی اطراف تهران توجه کند و به دو بیمارستان هفت تیر و فیروز آبادی که جزو بیمارستان های کم برخوردار نیز هستند توجه ویژه ای داشته باشد.

وی با بیان این که بهداشت و درمان در شهر ری میان دو دانشگاه علوم پزشکی تقسیم شده است، گفت: بهداشت در شهر ری مربوط به یک دانشگاه و درمان مربوط به یک دانشگاه دیگر است که این مسئله موجب ایجاد ناهماهنگی در ارائه خدمات شده است.

خلیل آبادی در خاتمه بر لزوم توجه به شرایط پادگان ها و تامین امکانات و تدابیر بهداشتی و پیشگیرانه تاکید نمود.

همچنین حسن رسولی خزانه دار شورا نیز پس از استماع گزارش فرمانده ستاد مبارزه با بیماری کرونا در تهران با بیان این که انسجام وهماهنگی در ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا نیست، گفت: به نظر می رسد صدای غیر واحدی از مدیریت بحران به گوش می رسد.

وی در این راستا به اظهارات دو تن از مقامات ارشد کشور اشاره نمود که یکی گفت از شنبه کار تمام است و به شرایط عادی برمی گردیم و دیگری هم گفت که از پس فردا خلوت سازی می کنیم اما مردم اثرات هیچ کدام از این دو تصمیم را ندیدند.

رسولی با بیان این که شهرداری تهران از نظر اقتصادی نفس های آخر را می کشد خاطر نشان کرد: با توجه به کاهش شدید منابع درآمدی اگر توزیع بخشی مدنظر روحانی و وزیر بهداشت در منابع اقتصادی ادامه داشته باشد با کمال تاسف باید اعلام کنم در روزهای آینده مجبور هستیم به دلیل این که جیب هایمان در شهرداری خالی است این خدمات را قطع کنیم و آن را ادامه ندهیم.

خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: از شما دکتر زالی تقاضا می کنم که هوای شهرداری را داشته باشد و در توزیع منابع حاکمیتی و فرابخشی به شهرداری هم توجه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 865

به "لزوم توجه ویژه ستاد کرونا به سکونتگاه های غیررسمی ، احتمال قطع خدمات شهرداری بخاطر مسائل اقتصادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم توجه ویژه ستاد کرونا به سکونتگاه های غیررسمی ، احتمال قطع خدمات شهرداری بخاطر مسائل اقتصادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید