لایحه فروش واحدهای تجاری بازار حکیم و دنیا نما تصویب شد

به گزارش گفتمان برتر، به گزارش خبرنگاران، ندا واشیانی پور پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به مصوبات و لوایح نود و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در این جلسه 7 بند مورد آنالیز نهاده شد که از مهم ترین این بندها گزارش کارشناسی از عملکرد درآمد های نقدی اسفند ماه سال گذشته تا تیر ماه امسال شهرداری اصفهان در مقایسه با بودجه های مصوب توسط خزانه دار شورای شهر بود.

لایحه فروش واحدهای تجاری بازار حکیم و دنیا نما تصویب شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی جلد بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وی با بیان اینکه همچنین در این جلسه لایحه ای به همراه تفریغ بودجه سال گذشته سازمان پایانه های مسافر بری شهرداری اصفهان و گزارش بازرس قانونی و حسابرسان که قبلا در کمیسیون حمل و نقل؛ محیط زیست و فناوری اطلاعات مورد آنالیز کارشناسانه قرار گرفته بود، اضافه نمود: این لایحه نیز با 11 تاکید از سوی اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به تصویب رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در مورد تاکیدات اعضای شورای شهر در لایحه تفریغ بودجه سال گذشته سازمان پایانه های مسافر بری شهرداری اصفهان و گزارش بازرس قانونی و حساب رسان ابراز داشت: استفاده از خدمات بیمه جامع شهری در مکان های عمومی ترمینال ها و پارک سوار ها، تاکید بر استفاده از سیستم الکترونیکی اصفهان کارت در هوشمند سازی سازمان، تاکید بر طراحی به صورت هم زمان در طرح های آینده ترمینال ها و پارک سوار ها، معین شرایط مغازه های زیر گذر ترمینال صفه و احداث آسانسور یا پله برقی خروجی زیر گذر مقابل ترمینال صفه از جمله تاکیدات اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان روی این لایحه بوده است.

وی سهم پنج درصدی شهرداری از حمل و نقل عمومی برای سرویس دهی مسافرت های برون شهری با مسافت بالای 20 کیلومتر از جمله فولاد مبارکه و ذوب آهن، ارائه زمان بندی طرح جامع خدماتی، تجاری محدوده ترمینال کاوه و سازمان قطار شهری، تسریع در ساماندهی ترمینال صمدیه، معین تکلیف ترمینال اندیشه و پیگیری اجرای رتبه بندی اتوبوس های ارائه دهنده خدمات در ترمینال ها را نیز از دیگر تاکیدات اعضای شورای شهر بر لایحه تفریغ بودجه سازمان پایانه های مسافربری مطرح نمود.

واشیانی پور در ادامه آنالیز لایحه فروش واحدهای باقی مانده مجموعه تجاری حکیم را از دیگر لایحه های آنالیز شده در نود و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح نمود و ابراز داشت: این لایحه نیز پس از تصویب در کمیسیون امور مالی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان در صحن علنی نیز به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه فروش واحدهای تجاری باقی مانده در مجموعه دنیا نما در فازهای سوم و چهارم نیز از دیگر بندهای آنالیز شده در نود و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان بود، ادامه داد: فروش این واحدهای طی 3 مرحله آگهی مزایده با شکست روبرو شده است و از این رو شورای اسلامی شهر اصفهان با موافقت فروش این واحدها در سه نوبت آگهی مزایده دیگر با حداقل نرخ پایه موافقت کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصویب لایحه پیشنهاد واگذاری عملیات خرید، بومی سازی، نصب، راه اندازی و پشتیبانی سیستم یک پارچه سازی شهرسازی الکترونیک را آخرین مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه نود و نهم بیان کرد و اضافه نمود: با تصویب این لایحه راه اندازی شهرسازی الکترونیک در اصفهان کلید خورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 660

به "لایحه فروش واحدهای تجاری بازار حکیم و دنیا نما تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایحه فروش واحدهای تجاری بازار حکیم و دنیا نما تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید