علائم سویه نوترکیب XE در بچه ها

به گزارش گفتمان برتر، با افزایش موارد ابتلا به کووید-19 در بچه ها در برخی منطقه ها هند ناشی از سویه نوترکیب XE، والدین خواستار بازگشت به حالت آموزش از راه دور برای بچه ها خود هستند.

علائم سویه نوترکیب XE در بچه ها

به گزارش ایسنا، با این حال، کارشناسان بر این باورند که والدین نباید نگران باشند، زیرا علائم سویه نوترکیب XE در بچه ها اغلب خفیف است و با درمان به موقع بهبود پیدا میکنند. فرد باید مراقب علائم آنفلوآنزا یا دستگاه گوارش مانند اسهال، استفراغ یا درد معده باشد.

پزشکان هندی اظهار داشتند: در دو هفته گذشته تعداد بچه ها مبتلا به علائم آنفلوآنزا افزایش یافته است. با این وجود، والدین نباید پس از بازگشایی مدارس از شناسایی بچه ها مبتلا به کووید-19 وحشت کنند، زیرا این علائم خفیف هستند و بچه ها با درمان به موقع بهبود پیدا میکنند.

علائم سویه نوترکیب XE در بچه ها

گفته می شود که XE نسبت به سویه های قبلی کووید-19 از قدرت سرایت بالاتری برخوردار است و افراد واکسینه نشده که بیشتر کودک هستند باید تمام اقدامات لازم را برای مصون ماندن در برابر عفونت انجام دهند. علائم این سویه در بچه ها به طور کلی خفیف است و شامل علائم دستگاه تنفسی فوقانی مانند تب، آبریزش بینی، گلو درد، بدن درد و سرفه خشک است.

بنابر اعلام پزشکان هندی، در بچه های که به کووید-19 مبتلا شده اند علائم عفونت دستگاه تنفسی فوقانی ظاهر شده و در برخی از بچه ها استفراغ یا اسهال دیده شده است.

سیستم ایمنی کودک را با واکسیناسیون تقویت کنید

به گزارش هندوستان تایمز، متخصصان می گویند پیروی از یک سبک زندگی سالم، مصرف مواد غذایی سالم و خواب کافی، رعایت دستورالعمل های بهداشتی می تواند به جلوگیری از شیوع بیماری کمک کند. بچه های که واجد شرایط واکسیناسیون هستند باید در اسرع وقت واکسینه شوند.

منبع: فرارو
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1988

به "علائم سویه نوترکیب XE در بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علائم سویه نوترکیب XE در بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید