طرح برخورد با داروفروشان غیرمجاز؛ 1100 قلم داروی تقلبی کشف شد

به گزارش گفتمان برتر، تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری تهران عظیم، از کشف 1100 قلم داروی غیر مجاز در طرح مقابله با فروشندگان غیر مجاز دارو اطلاع داد.

طرح برخورد با داروفروشان غیرمجاز؛ 1100 قلم داروی تقلبی کشف شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه ای با اعلام این خبر اعلام کرد: با توجه به اخبار مردمی مبنی بر اینکه پس از شیوع بیماری کرونا مجدداً فروشندگان غیر مجاز دارو در محدوده ناصرخسرو اقدام به فروش انواع داروهای تقلبی و غیر مجاز می نمایند موضوع به مراجع قضائی منعکس و دستورات لازم در مورد جمع آوری و دستگیری این افراد اخذ شد.

وی توضیح داد: با توجه به اینکه خیابان ناصر خسرو در محدوده سرکلانتری هفتم واقع شده است با تشکیل اکیپ های مجرب از افسران و درجه داران سرکلانتری هفتم در اجرای طرح برخورد با عرضه نمایندگان داروهای تقلبی و غیر مجاز 8نفر دستگیر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در ادامه اضافه نمود در اجرای این طرح بیش از 1100 قلم انواع دارو اعم از غیر مجاز تقلبی و تاریخ مصرف گذشته کشف شد.

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه نفرات دستگیر شده به همراه اقلام مکشوفه به مرجع قضائی معرفی شدند در توصیه ای به شهروندان گفت کلیه داروهای عرضه شده در خارج از دارو خانه فاقد استانداردهای ضروری است و شهروندان برای تهیه اقلام دارویی صرفاً به دارو خانه ها مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1280

به "طرح برخورد با داروفروشان غیرمجاز؛ 1100 قلم داروی تقلبی کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح برخورد با داروفروشان غیرمجاز؛ 1100 قلم داروی تقلبی کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید