سال بعد هم بتلفیلد جدید نخواهیم داشت

به گزارش گفتمان برتر، شرکت بازی سازی الکترونیک آرتز تایید کرده است که قسمت جدید مجموعه بازی های بتلفیلد (Battlefield) سال آینده عرضه نخواهد شد؛ طوری که عرضه قسمت بازی های بتلفیلد برای سال مالی 2022 این شرکت برنامه ریزی شده است که از آوریل 2021 تا مارس 2022 را در برمی گیرد.

سال بعد هم بتلفیلد جدید نخواهیم داشت

چند سال گذشته، به عرضه بازی های بتلفیلد به صورت یک سال در میان عادت کرده بودیم؛ طوری که استودیوی سازنده این بازی ها یک سال روی قسمت بعدی بتلفیلد و سال بعد را روی قسمت بعدی بازی های بتل فرانت کار می کرد. سال گذشته شاهد عرضه بازی بتلفیلد 5 (Battlefield V) بودیم و با توجه به اینکه امسال قرار است الکترونیک آرتز یک بازی جنگ ستارگان دیگر به اسم Star Wars: Jedi Fallen Order عرضه کند، خبری هم از یک بتل فرانت جدید نیست.

تصور می کردیم که احتمالا سال آینده شماره بعدی بازی های بتلفیلد عرضه شود، ولی الکترونیک آرتز این موضوع را تکذیب کرده و گفته است که بازی تیراندازی اصلی آن ها فعلا Apex Legends است و برنامه دارند تا در حال حاضر به جای عرضه بازی های جدید در سری بتلفیلد، به پشتیبانی از Apex Legends ادامه دهند.

بازی Apex Legends طبق آماری که الکترونیک آرتز دیروز ارایه کرد، بیش از 70 میلیون بازی کننده دارد. قرار است نه تنها پشتیبانی از بازی و عرضه محتوای جدید برای آن ادامه داشته باشد، بلکه نسخه Apex Legends این بازی هم در کنار نسخه های کنسولی و کامپیوتر آن عرضه شود.

طبق گفته الکترونیک آرتز، قسمت بعدی بازی های بتلفیلد با در نظر دریافت کنسول های نسل بعدی ساخته می شود. این شرکت گفته است که عرضه بتلفیلد بعدی روی کنسول های نسل بعد در سال 2020 حرکتی معقولانه به نظر می رسد، چون کنسول های زیادی به فروش نرفته اند و بهتر است که بازی را در سال 2021 عرضه کنند تا به خوبی از ظرفیت بازی استفاده شود.

این طور که به نظر می رسد، باید همان پاییز سال 2021 منتظر عرضه شماره بعدی مجموعه بازی های بتلفیلد باشیم.

منبع: GameSpot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 448

به "سال بعد هم بتلفیلد جدید نخواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال بعد هم بتلفیلد جدید نخواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید