رویداد های زنگ سرگرمی و استارکاپ در اینوتکس 2022 برگزار می گردد

به گزارش گفتمان برتر، یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری در پارک فناوری پردیس همچون دوره گذشته با برگزاری 2 رویداد زنگ سرگرمی و استارکاپ با هدف ایجاد فضایی پرنشاط همراه خواهد بود.

رویداد های زنگ سرگرمی و استارکاپ در اینوتکس 2022 برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، با شعار تفریح با چاشنی نوآوری نمایشگاه اینوتکس سال جاری میزبان برگزاری 2 رویداد مجذوب نماینده و هیجان انگیز زنگ تفریح و استارکاپ است. رویداد هایی که می تواند زمینه ساز ایجاد فضایی پرهیاهو و با نشاط در این رویداد فناورانه باشد.

رویداد زنگ تفریح مجالی برای استراحت، بازی، تفریح در همجواری بخش های متنوع و تخصصی نمایشگاه است که می تواند خستگی های معمول نمایشگاه گردی را از تن مخاطبان خارج کند. زنگ تفریح اینوتکس، تجربه ای تازه در میان نمایشگاه های موجود است که سال گذشته برای اولین بار به وسیله اینوتکس به حاضرین هدیه شد. هدف از این بخش ایجاد یک فضای شاداب و پر انرژی در کنار بخش¬های تخصصی و تجاری نمایشگاه بود تا بدین ترتیب مخاطبان ضمن استراحت بین جلسات ومذاکرات کاری، از این فضا برای معاشرت با دیگر شرکت¬نمایندگان در رویداد اینوتکس استفاده نمایند.

اینوتکس 2022 شاهد تنوع بیشتر بازی های این رویداد نسبت به سال گذشته خواهد بود تا فضای فانتزی و مجذوب نماینده تری برای مخاطبان اینوتکس 22 رقم بخورد.

جام استارکاپ یکی از بخش های زنگ تفریح اینوتکس می باشد که از 20 تا 23 اردیبهشت ماه در جریان این نمایشگاه برگزار می گردد و یکی از مجذوب نماینده ترین و پرهیجان ترین بخش های نمایشگاه همراه با حضور تماشاگران است. استارکاپ یک جام بازی های رایانه ای است که استارتاپ ها درقالب تیم های دو نفره در آن شرکت می نمایند.

این رویداد سال گذشته با موضوع 2 رشته PES20 و FIFA20 مسابقه برگزار گردید، اما باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده و بازخورد های شرکت نمایندگان در رقابت های سال گذشته، سال جاری این رقابت ها تنها در رشته FIFA22 در کنسول پلی استیشن با حضور 16 تیم به صورت رایگان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام جام استارکاپ به زودی شروع و به وسیله سایت اینوتکس اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1981

به "رویداد های زنگ سرگرمی و استارکاپ در اینوتکس 2022 برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد های زنگ سرگرمی و استارکاپ در اینوتکس 2022 برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید