سازمان میراث فرهنگی میزبان نمایشگاه سون دوزی های دختران بلوچ

به گزارش گفتمان برتر، نمایشگاه سوزن دوزی های دختران بلوچ، در محل ساختمان مرکزی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شده است.

سازمان میراث فرهنگی میزبان نمایشگاه سون دوزی های دختران بلوچ

به گزارش خبرنگاران، این نمایشگاه به همت الهام فتح الهی بانوی کارآفرین در عرصه صنایع دستی در روستاهای چابهار و مدیرعامل شرکت کارآفرینان پوینده جنک، برگزار شده است.

این نمایشگاه از 18 الی 22 خرداد در محل ساختمان شماره یک سازمان میراث فرهنگی واقع در خیابان آزادی تقاطع بزرگراه یادگار امام دایر است و علاقه مندان از ساعت 9 تا 16 می توانند از این نمایشگاه بازدید نمایند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، یاری به فروش صنایع دستی بانوان زحمتکش روستاهای چابهار و حمایت از هنر و بانوان و بچه ها این منطقه است.

الهام فتح الهی برگزار نماینده نمایشگاه سوزن دوزی های دختران بلوچ نیز در باره این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه 500 اثر هنری سوزن دوزی بانوان بلوچ به صورت زیورآلات به نمایش درآمده است.

او اضافه نمود: با کوشش های انجام شده توانستیم، چرخه مالی در روستاها به وجود آوریم و با سودی که از محل فروش محصولات صنایع دستی به دست آوردیم، توانستیم مدرسه روستای نوریس در چابهار را تحهیز کنیم.

بازدید از نمایشگاه برای عموم مردم و علاقه مندان رایگان است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 192

به "سازمان میراث فرهنگی میزبان نمایشگاه سون دوزی های دختران بلوچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان میراث فرهنگی میزبان نمایشگاه سون دوزی های دختران بلوچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید