زمان تزریق واکسن کرونا اعلام شد

به گزارش گفتمان برتر، خبرنگاران : رئیس جمهور ترکیه مدعی شد این کشور موفقیت های خوبی در زمینه مقابله با ویروس کرونا به دست آورده و با شروع فصل بهار در این کشور، تزریق واکسن آن را به مردم شروع خواهد نمود.

زمان تزریق واکسن کرونا اعلام شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه مدعی شد که این کشور با شروع فصل بهار ار واکسن کرونای خود رونمایی خواهد نمود.

خبرگزاری آناتولی ترکیه به نقل از رئیس جمهور این کشور سه شنبه شب گزارش داد که او گفته است: ما با فرا رسیدن بهار، تزریق واکسن های کرونای فراوری داخل را به شهروندانمان شروع خواهیم کرد.

او گفت که ترکیه در مقابله با ویروس کرونا موفقیت بزرگی را کسب نموده و این کشور در حال توسعه و اجرای تحقیقات لازم برای ساخت و فراوری واکسن کرونا است.

اردوغان در سخنرانی امشب خود به زلزله اخیر این کشور اشاره نمود و گفت که امیدهایی برای یافتن افراد زنده از زیر آوار همچنان وجود دارد و عملیات امداد و نجات ادامه خواهد داشت.

او گفت که دولت ترکیه تصمیم گرفته به هر تاجر و کاسبی که مغازه اش در این زلزله خراب شده یا خسارت های زیادی دیده، یاری هزینه ای به ارزش 50 هزار دلار (تقریبا 6 هزار دلار) داده گردد. اردوغان همچنین از یاری اقتصادی به ارزش 30 هزار لیره ترکیه به هر شهروندی که اموال و املاک آن در زمین لرزه سه روز پیش ویران شده یا در شرف ریزش است اطلاع داد.

رئیس جمهور ترکیه شمار جان باختگان زلزله در شهر ازمیر را 110 نفر بیان کرد و گفت که زخمی های این زلزله مهیب نیز به 1027 نفر رسیده است که 883 تن از آن ها درمان شده اند.

اردوغان در سخنرانی امشب خود همچنین از بعضی کشورهای اروپایی به دلیل مواضعی که در قبال اسلام گرفته اند انتقاد کرد و گفت: بعضی از این کشورهای اروپایی پا را از حد و حدود خود فراتر گذاشته و به دنبال بازتعریف اسلام و تغییر آن هستند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1228

به "زمان تزریق واکسن کرونا اعلام شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "زمان تزریق واکسن کرونا اعلام شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان تزریق واکسن کرونا اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید